Meld iemand anders aan!

Meld een vriend(in), collega, broer, zus of kind aan als nieuw lid en ontvang zelf een wervingspremie van € 10,-. Let op: het akkoord gaan met de algemene voorwaarden van de FNV moet het nieuwe lid zelf doen. Vul dan ook samen dit formulier in. Je kunt geen toestemming geven voor iemand anders.

• 1. Gegevens nieuw lid
  • 2. Mijn gegevens
  • 3. Bevestig aanmelding

Persoonsgegevens nieuw lid

(Werk)situatie

Uitzendkracht

Ben je jonger dan 23 jaar? Dan betaal je een gereduceerd tarief van € 2,08 per maand. Vanaf 23 jaar betaal je het reguliere tarief.

Student/scholier

Ben je 23 jaar of ouder en student of volg je voltijd dagonderwijs? Dan betaal je nog steeds € 2,08 per maand. Let op: dit geldt niet voor BBL-opleidingen. We hebben dan een kopie van je collegekaart nodig. Stuur deze naar: FNV, Postbus 9208, 3506 GE Utrecht t.a.v. Afdeling Contributie. Scannen en mailen kan ook: contributie@fnv.nl.

Uitkeringsgerechtigd/gepensioneerd

Uitkerings- en AOW-gerechtigden betalen € 8,24 contributie per maand.

Ontvang je een uitkering? Stuur een kopie toekenning van je uitkering of jaaropgave van de uitkeringsinstantie op naar FNV, Postbus 9208, 3506 GE Utrecht t.a.v. Afdeling Contributie. Scannen en mailen kan ook: contributie@fnv.nl. Stuur of mail informatie altijd o.v.v. je volledige naam en lidmaatschapsnummer (dat je ontvangt in je welkomstpakket).

Zelfstandige zonder personeel

Ben je een zelfstandige zonder personeel? Dan betaal je € 16,48 euro per maand. Je kan de contributie volledig aftrekken als bedrijfskosten.

Betaalgegevens

Adresgegevens

Mijn FNV

Wist je dat je via MijnFNV ook een nieuw lid kan aanmelden en daarmee € 10 euro verdient? Je hoeft je eigen gegevens zoals lidmaatschapsnummer dan niet meer in te vullen.
Ga naar MijnFNV

Introductiekorting

Betaal € 25 voor de eerste 4 maanden, daarna maximaal € 16,48 per maand (automatische incasso).

Is je bruto maandinkomen lager dan € 1.594,20 per maand? Dan kom je in aanmerking voor 25% of 50% contributieverlaging. Stuur ons een kopietje van je loon- of uitkeringsstrook en we passen het bedrag voor je aan.

Je lidmaatschap kun je per einde van een kalendermaand schriftelijk opzeggen. De opzegtermijn bedraagt 3 maanden.