Meld iemand anders aan!

Meld een vriend(in), collega, broer, zus of kind aan als nieuw lid en ontvang zelf een wervingspremie van € 10,-.

• 1. Gegevens nieuw lid
  • 2. Mijn gegevens
  • 3. Bevestig aanmelding

Persoonsgegevens

Adresgegevens

(Werk)situatie

Jongeren tot 23 jaar

Ben je jonger dan 23 jaar? Dan is het eerste jaar lidmaatschap voor jou gratis. Daarna betaal je tot je 23e € 2,08 per maand.

Niet werkzaam

Uitkeringsgerechtigden betalen € 8,10 contributie per maand.

Stuur een kopie toekenning van je uitkering of jaaropgave van de uitkeringsinstantie op naar FNV, Postbus 9208, 3506 GE Utrecht t.a.v. Afdeling Contributie. Scannen en mailen kan ook: Contributie@fnv.nl. Stuur of mail informatie altijd o.v.v. je volledige naam en lidmaatschapsnummer (dat je ontvangt in je welkomstpakket).

Jonger dan 23 jaar

Ben je jonger dan 23 jaar? Dan is het eerste jaar lidmaatschap voor jou gratis. Daarna betaal je, tot je 23e, € 2,08 per maand.

Gepensioneerd

AOW-gerechtigden betalen € 8,10 contributie per maand.

Betaalgegevens

Introductiekorting

Betaal € 25 voor de eerste 4 maanden, daarna maximaal € 16,20 per maand (automatische incasso).

Is je bruto maandinkomen lager dan € 1.565,40 per maand? Dan kom je in aanmerking voor 25% of 50% contributieverlaging. Stuur ons een kopietje van je loon- of uitkeringsstrook en we passen het bedrag voor je aan.