FNV Kaderportaal

Wat is het en hoe kan ik toegang krijgen?

Op deze pagina kun je direct inloggen in het Kaderportaal (zie button onder video). Voor niet-kaderleden: onder de button staat een uitleg over wat het Kaderportaal inhoudt.

Log in bij het Kaderportaal

Wat is het FNV Kaderportaal?

Zo'n 20.000 FNV-leden zetten zich op vrijwillige basis in om andere leden te helpen met vragen op het gebied van werk & inkomen. Het FNV Kaderportaal is een afgesloten, online omgeving  waar deze vakbondsvrijwilligers (kaderleden) terecht kunnen voor informatie en tools die hen helpen in hun kaderwerk.

Wat vind je in het Kaderportaal?

• Nieuwsberichten
  • Activiteitenoverzicht (vakbondskalender)
  • Informatie over declareren voor kaderleden
  • Opleidings- & trainingsaanbod voor kaderleden (FNV Academie)
  • Een 'smoelenboek' waarin kaderleden elkaar kunnen vinden (handig voor je netwerk!)
  • Praktische tools, handleidingen en hulpmiddelen die je kunt gebruiken in je kaderwerk
  • Kennisbank met informatie en documentatie over verschillende onderwerpen en thema's op het gebied van werk & inkomen

Info verhuist van fnv.nl naar Kaderportaal

Ook bepaalde informatie en documenten voor kaderleden die voorheen op FNV.nl te vinden waren, zijn nu in het Kaderportaal ondergebracht.

Denk hierbij aan informatie over kaderdeclaraties, het opleidingsaanbod voor kaderleden en handige downloads (onder andere aanvraagformulier ledengegevens en handleidingen kadermail en digitaal vergaderen).

Kun je de informatie die je zoekt niet zo snel terugvinden op het FNV Kaderportaal? Maak dan gebruik van de handige zoekfunctie op het portaal.

Hoe kun je inloggen?

Ben jij geregistreerd als kaderlid voor de FNV? Dan kun je toegang krijgen tot het FNV Kaderportaal. Hieronder lees je hoe je in kunt loggen.

Heb jij al een Mijn FNV-account?

Dan kun je direct inloggen op het Kaderportaal met jouw e-mailadres en het wachtwoord dat je hiervoor hebt aangemaakt.

Direct inloggen bij Kaderportaal

Nog geen Mijn FNV-account?

Ben je kaderlid en heb je nog geen Mijn FNV-account? Maak dan nu een account aan om toegang te krijgen tot het Kaderportaal. Maak het liefst een account aan met een privé e-mailadres. Met een e-mailadres van je werk mag ook, maar dan moet je je e-mailadres wijzigen als je een andere werkgever krijgt of stopt met werken.

Maak een account aan

Let op: Je kunt een account aanmaken door in het inlogscherm onderaan op 'Nu registreren' te klikken.

Problemen met inloggen?

Bekijk de digitale handleiding. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met ons Contactcenter via telefoonnummer 088 - 368 0 368.