FNV Kaderportaal

Wat is het en hoe kan ik toegang krijgen?

Zo'n 20.000 FNV-leden zetten zich op vrijwillige basis in om andere leden te helpen met vragen op het gebied van werk & inkomen. Het FNV Kaderportaal is een afgesloten, online omgeving waar deze vakbondsvrijwilligers (kaderleden) terecht kunnen voor informatie en tools die hen helpen in hun kaderwerk.

Wat vind je in het FNV Kaderportaal?

• Nieuwsberichten
  • Activiteitenoverzicht (kalender)
  • Kennisbank met informatie en documentatie over verschiilende onderwerpen en thema's op het gebied van werk & inkomen
  • Een 'smoelenboek' waarin kaderleden elkaar kunnen vinden (handig voor je netwerk!)
  • Praktische tools, handleidingen en hulpmiddelen die je kunt gebruiken in je kaderwerk

Hoe kun je inloggen?

Ben jij geregistreerd als kaderlid voor de FNV? Dan kun je toegang krijgen tot het FNV Kaderportaal. Hieronder lees je hoe je in kunt loggen.

Heb jij al een Mijn FNV-account?

Dan kun je direct inloggen op het Kaderportaal met jouw e-mailadres en het wachtwoord dat je hiervoor hebt aangemaakt.

Direct inloggen

Nog geen Mijn FNV-account?

Maak dan nu een account aan om toegang te krijgen tot het FNV Kaderportaal. Maak het liefst een account aan met een privé e-mailadres. Met een e-mailadres van je werk mag ook, maar dan moet je je e-mailadres wijzigen als je een andere werkgever krijgt of stopt met werken.

Maak een account aan

Let op: Je kunt een account aanmaken door in het inlogscherm onderaan op 'Nu registreren' te klikken.

Problemen met inloggen?

Bekijk de handleiding. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met ons Contactcenter via telefoonnummer 088 - 368 0 368.