Rechtsbijstandverzekering op maat

Als je lid bent van de FNV krijg je juridische hulp bij problemen op je werk of met je inkomen, bij letselschade en beroepsziekten. Voor andere juridische problemen hebben wij ook nog speciaal voor jou als lid een rechtsbijstandverzekering van FNV Reaal.

Goede verzekering voor weinig geld

De voorwaarden van de rechtsbijstandverzekering van FNV Reaal zijn goed en de service is prima. Je betaalt niet voor zaken, waarvoor je al bij ons verzekerd bent. Daardoor betaal je voor de verzekering van FNV Reaal een erg lage premie. Als je het vergelijkt met een andere rechtsbijstandverzekering kan je voordeel wel € 50 per jaar zijn.

Wat FNV Reaal voor je kan doen

Met FNV Reaal heb je als FNV-lid een volledige dekking voor rechtshulp. Want je krijgt als FNV-lid ook al juridische hulp bij problemen op je werk, met je inkomen, bij letselschade en beroepsziekten.

FNV Reaal helpt je bijvoorbeeld als:

• Je keukenleverancier zijn afspraken niet nakomt.
  • De reparatie aan je auto duurder is dan was afgesproken.
  • Als je huisbaas problemen in huis niet wil oplossen.
  • Je buurman en jij het niet eens worden over een te plaatsen schutting.

Waarvoor ben jij en je gezin verzekerd?

Als je kiest voor de FNV Reaal Basisdekking, dan krijg je hulp bij consumentenrecht (bijvoorbeeld recht op garantie als je iets koopt) en verkeersrecht (bijvoorbeeld bij een ongeluk). Dat geldt voor jou en je gezin. Als je kiest voor FNV Reaal Compleet dan heb je de basisdekking. Plus recht voor hulp bij zaken die gaan over je eigen woning.

Meer over de rechtsbijstandverzekering op FNV Reaal.nl

Let op: als je het lidmaatschap van de FNV opzegt, dan stopt ook je rechtsbijstandverzekering bij FNV Reaal! Je raakt dan ook het voordeel van een rechtsbijstandverzekering met een lage premie kwijt.

Word lid en sta sterker in je (werk)schoenen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector
  • Altijd hulp bij een toekomstig arbeidsconflict