Kom je ook naar de Dag van de Onmisbaren op 25 september in Rotterdam? Meld je dan nu aan en kom gratis met de bus naar de havenstad. Samen dwingen we respect en waardering af voor alle onmisbare werkers!

Dit wil je niet missen!

Afgelopen jaar is duidelijk geworden wie er in de frontlinie staan. Zorgverleners, docenten, schoonmakers en vele anderen. Toen veel mensen thuiswerkten, gingen zij de deur uit om voor ons allen te zorgen. Dit zijn de helden van de coronacrisis, de onmisbaren. Tegelijkertijd zijn de onmisbare beroepen vaak beroepen met een laag loon, een hoge werkdruk en veel onzekerheid.

Het is de hoogste tijd om dat te veranderen! Vind jij dat ook? Meld je dan nu aan voor de Dag van de Onmisbaren!

Wat? De Dag van de Onmisbaren

Wanneer? Zaterdag 25 september

Hoe laat? Het hoofdprogramma begint om 13.00 uur en eindigt rond 14.30 uur

Waar? Op de RDM-campus in Rotterdam (op het terrein aan het einde van de Rotterdamweg aan de Maas). Je kunt gratis met de bus vanuit het hele land. De opstapplaatsen voor de bus vind je in het aanmeldformulier.

Voor wie? Iedereen die vindt dat er meer respect en waardering moet komen voor de onmisbare beroepen