Dag van de Arbeid 2021

De Dag van de Arbeid vierden we dit jaar online. Vanuit onze studio in Aalsmeer maakten we een uitzending met sprekers, muziek, cultuur en discussie. Heb je de uitzending gemist of wil je 'm nog eens terugkijken? Dat kan! Veel kijkplezier!

#Voor14 wint Herman Bode Award

Tijdens de uitzending reikten we de Herman Bode Award uit voor het beste actietraject van het afgelopen jaar. Campagne #voor14 (voor een hoger minimumloon) sleepte de overwinning in de wacht. Alle genomineerden voor dit jaar vind je hieronder.

• Gezamenlijke actiedag cao Supermarkten en cao Transport & Logistiek
  • Acties cao Metalektro
  • Acties cao Grondstoffen, Energie en Omgeving (sector Afval & Milieu)
  • Campagne Kwestie van beschaving (over de positie van arbeidsmigranten)