Goede cao Gemeenten nu! Doe mee

Jij werkt hard om de publieke voorzieningen in Nederland draaiende te houden. Of dit nu gaat om de uitvoering van corona-steun, burgerzaken, de handhaving binnen de gemeentegrenzen of de GGD. Door de inflatie wordt alles steeds duurder, maar als het aan werkgeversorganisatie VNG ligt ga jij wel inleveren aan koopkracht! Hiermee krijg jij niet de waardering die je verdient.

Waardering, juist nu!

Gemeenten moeten weer investeren in hun werknemers. Juist nu! Omdat door jullie werk alle burgers veilig en gezond in hun gemeente kunnen leven. Investeren in gemeenten is investeren in heel Nederland.

Inzet in de onderhandelingen cao Gemeenten

Bijna 27.000 collega’s van jou hebben aangegeven dit de belangrijkste punten te vinden in de nieuwe cao:

1. Een fatsoenlijke loonsverhoging
  2. Behoud van sociale zekerheid
  3. Coronabonus voor ambtenaren in contact met burgers en een goede regeling voor thuiswerkers
  4. Regelingen rondom vitaliteit en duurzame inzetbaarheid voor iedereen van jong tot oud
  5. Waardering en respect

Bekijk de inzetbrief van de FNV en van de VNG.

Doe mee, word lid en beslis mee over de cao Gemeenten

Hoe meer leden, hoe sterker jij staat. Ben je nog geen lid van de FNV, maar wil jij straks wel meebeslissen over de nieuwe cao Gemeenten?

Word dan nu lid!

Als lid profiteer je van allerlei voordelen, zoals juridische hulp en advies, loopbaantrainingen, aantrekkelijke kortingen met je ledenpas, hulp bij je belastingaangifte en nog veel meer. Ben je al lid? Wijs dan ook je collega’s op de voordelen van het lidmaatschap en verdien een tientje!

1. Dit is een voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Wat je bespaart is afhankelijk van je persoonlijke situatie en inkomen.
2. In de algemene voorwaarden lees je in welke situaties je gebruik kunt maken van rechtsbijstand van de FNV. Lees de voorwaarden op fnv.nl.
3. Afhankelijk van je persoonlijke situatie en inkomen.

Laat weten hoe jij erover denkt!

Maak een statement en download de Teams achtergrond en de banner voor onder je (zakelijke) e-mails. Zo laat je direct zien dat ook jij vindt dat je meer waardering verdient.

Download de Teams achtergrond

Download de banner

Vragen over de cao-onderhandelingen?

Wil je onze onderhandelaar iets laten weten of heb je vragen over de cao? Stuur een mail naar caogemeenten@fnv.nl.

Deelnemende bonden