Blij met de individuele hulp van de FNV

Juridisch advies, hulp bij belastingaangifte en meer

Je kent ons waarschijnlijk van de vele cao’s die we afsluiten en de acties die we voeren. Maar we doen veel meer. We geven juridisch advies, beantwoorden vragen, helpen bij belastingaangiftes en geven loopbaanadvies. Op deze pagina lees je er alles over en vertellen leden hoe ze onze dienstverlening ervaren hebben.

Wist je dat...

  • we jaarlijks ruim 100.000 lidmaatschapsvragen beantwoorden?
  • we telefonisch en per mail 135.000 juridische adviezen geven?
  • onze juristen en advocaten zo’n 23.000 zaken behandelen?
  • we meer dan 45.000 leden helpen met o.a. hun belastingaangifte en toeslagen?
  • we duizenden leden van werk naar werk geholpen hebben?
  • leden samen € 10 miljoen per jaar besparen via Ledenvoordeel FNV?

Prachtige aantallen natuurlijk, maar nog trotser zijn we op het gemiddelde cijfer 8 dat onze leden deze dienstverlening geven. 

We staan voor je klaar

De FNV komt op voor je belangen op het gebied van werk en inkomen. Ook staan we voor jou als lid klaar als je:

  • een individueel geschil met je werkgever hebt
  • letselschade of een beroepsziekte oploopt
  • een workshop of training wilt volgen
  • hulp nodig hebt met je belastingaangifte of toeslagen
  • of gewoon praktisch advies nodig hebt

We helpen je graag en kundig verder. Als het nodig is pakken we je zaak op en gaan ervoor deze naar tevredenheid op te lossen.

Jij helpt onze dienstverlening te verbeteren

De adviezen en opmerkingen die onze leden geven gebruiken wij voor het verder verbeteren van onze dienstverlening. Zo tipten onze leden ons om bij het eerste contact direct te vragen naar hun verwachtingen over de dienstverlening. Dit schept duidelijkheid en maakt verdere afhandeling gemakkelijker. Een advies dat wij direct ter harte hebben genomen.

Je vraagt je misschien af hoe wij feedback van onze leden verzamelen. Hier gebruiken wij onze ledentevredenheids-onderzoeken voor. Iedere keer dat we een lid hebben gesproken of geholpen bij een individuele vraag, vragen we om feedback.

Dit zeggen onze leden

Regelmatig ontvangen we positieve feedback van tevreden leden. Dit geeft energie en we worden er oprecht blij van. Onderstaand een paar voorbeelden.

  • Deskundig - "Er is snel gereageerd op mijn mail en de instructies waren helder en goed op te volgen. Daarnaast is er snel en inhoudelijk gereageerd en is een juridisch medewerker ingeschakeld. Die is zeer deskundig geweest en heeft me goed ondersteund. Heel tevreden. Dank u wel."

  • Korte lijntjes - "Eén telefoontje en het werd in gang gezet. Korte lijn en weinig wachttijd, was heel fijn!"

  • Serieus - "Werd serieus genomen en binnen afgesproken tijd terug gebeld. Ook weken daarna werd er nog geïnformeerd hoe het ervoor stond."

  • Flexibiliteit - "Ik ben slechthorend, correspondentie via de mail. Snel reactie gekregen op de vragen die ik heb gesteld."

  • Verstand van zaken - "Ik heb de hulp van de FNV drie keer kort achter elkaar nodig gehad en werd elke keer direct geholpen door inlevende medewerkers met veel kennis van zaken."

  • Transparant - "Eenvoudig te bereiken website en dito vragen, en uiteraard in tweede instantie de kennis en kunde van de toegewezen juridisch medewerker. Ondanks een minder gewenste uitkomst uiterst tevreden, (er is nu duidelijkheid)! Thnkx."

  • Inlevingsvermogen - "Het luisterend oor, medeleven en ze gaf mij het gevoel dat ze er voor mij was en het beste met mij voorhad."

Word lid en sta sterker in je (werk)schoenen

  • Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Altijd hulp bij een toekomstig arbeidsconflict
  • Hulp bij letselschade en beroepsziekte
  • Een goede cao voor jouw sector
  • Persoonlijk advies over werk en loopbaan
  • Korting met je ledenpas

Deel deze pagina

Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast maken we optioneel gebruik van statistische en marketing cookies. De functionele en statistische cookies maken geen gebruik van persoonsgegevens. De marketing cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Onderstaand kun je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie, of om op ieder moment je instellingen weer te wijzigen, kun je terecht op onze pagina over de cookies.

Functionele cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de websites naar behoren functioneert.

Statistische cookies

:

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de websites op jouw voorkeur af te stemmen.