Goede cao Provincies voor jou!

De prijzen van energie zijn flink gestegen en de boodschappen worden steeds duurder. Behoud van koopkracht staat dan ook centraal in onze inzet voor de cao Provincies 2022. Daarnaast zijn duurzame inzetbaarheid en tijd- en plaatsbewust werken belangrijke thema’s. Inmiddels hebben de leden ingestemd met het onderhandelingsresultaat en is er een akkoord bereikt. Meer weten?

Lees hier het akkoord

Duurzame Inzetbaarheid en Tijd- en Plaats Bewust Werken

Voor de nieuwe cao Provincies hebben leden en niet-leden begin dit jaar in co-creatiesessies adviezen geformuleerd over de uitwerkingen van de regelingen Duurzame Inzetbaarheid (DI) en Tijd- en Plaats Bewust Werken (TPBW). In de komende periode willen wij deze regelingen, samen met jou en je collega’s, verder uitwerken.

Belangrijkste resultaten cao 2022

• Ophoging functieschalen met €75 bruto bij fulltime dienstverband op 1 januari 2022. Lees hier wat dat voor jou betekent.
  • Structurele loonsverhoging van 3% per 1 juli 2022 en 4% per 1 januari 2023
  • Minimaal maandsalaris van €2.184 bruto per 1 juli 2022
  • Eenmalige flexibiliteits-/thuiswerkvergoeding van maximaal €500,- bruto bij voltijd dienstverband
  • Afspraken betaald ouderschapsverlof

Word lid en beslis mee over de cao

Hoe meer leden, hoe sterker we staan. Met jouw steun staan we sterker. Ben je nog geen lid van de FNV, maar wil jij straks wel meebeslissen of de nieuwe cao Provincies wordt aangenomen?

Word dan nu lid

Krijg de helft van je contributie terug!

Wist je dat je van je werkgever de helft van de contributie terug kunt krijgen? Als lid profiteer je ook nog eens van extra voordelen, zoals juridische hulp en advies, loopbaantrainingen, aantrekkelijke kortingen met je ledenpas en nog veel meer.

Ben je al lid? Wijs dan ook je collega’s op de voordelen van het lidmaatschap en verdien een tientje!

Hoe nu verder?

Kijk regelmatig op deze pagina en volg ons op Facebook. Wil je zeker weten dat je geen enkel nieuws mist? Check dan op MijnFNV of jouw e-mailadres nog correct is. Zo niet, dan kun je dit zelf direct wijzigen.

Lees hier het onderhandelaarsakkoord

Jouw onderhandelaar

Sengul Sozen is de 1e onderhandelaar van cao Provincies. Benieuwd wat ze nog meer doet?

Word lid en ontdek alle voordelen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Altijd hulp bij een toekomstig arbeidsconflict
  • Hulp bij letselschade en beroepsziekte