Vragen over vrijwilligerswerk?

Neem contact op met de vrijwilligersconsulent

Ben jij met pensioen en actief als vrijwilliger of op zoek naar vrijwilligerswerk? Wil je weten wat jouw rechten en plichten zijn? Hoe je een vrijwilligersbaan kan vinden? Of hoe je dat conflict op jouw vrijwilligerswerkplek oplost? De vrijwilligersconsulenten van de FNV beantwoorden al jouw vragen over vrijwilligerswerk.

2 senioren die op een tractor vrijwilligerswerk doen

Wat kun je verwachten?

Wij zijn dé belangenbehartiger voor mensen die vrijwilligerswerk doen. We bieden een luisterend oor, vrijblijvend advies en verwijzen je desgewenst door binnen of buiten de FNV.

Je kan met al jouw vragen over vrijwilligerswerk bij ons terecht. Weet je bijvoorbeeld niet welke vrijwilligersbaan je moet kiezen? Of wil je advies over verzekeringen, een onkostenvergoeding of over een conflict in de vrijwilligersorganisatie?

Tijdens een persoonlijk gesprek vertel je de vrijwilligersconsulent welke vraag er speelt. De vrijwilligersconsulent, die de weg en de valkuilen kent in jouw regio, helpt je om de juiste stappen te zetten of om een goede keuze te maken.

Voor wie?

• Gepensioneerden die actief zijn als vrijwilliger
  • Gepensioneerden die op zoek zijn naar vrijwilligerswerk
  • Zowel voor FNV-leden als niet-leden

Een afspraak bij jou in de buurt

De vrijwilligersconsulenten van de FNV zitten voor jou klaar door heel Nederland. Dus ook bij jou in de buurt. En een afspraak is zo gemaakt.

Stuur een e-mail