Corona en bereikbaarheid van de FNV

Bekijk de veelgestelde vragen

Corona raakt ons allemaal. En willen we hier zo goed mogelijk uitkomen, dan moeten we de regels van het RIVM volgen. Dat doen wij dus ook. Gevolg hiervan is dat al onze kantoren en vakbondshuizen in elk geval tot en met 1 juni gesloten zijn.

Afspraak op kantoor of vakbondshuis

Had jij een afspraak of samenkomst in een vakbondshuis of een van de regiokantoren? Dan gaat deze niet door. Op dit moment volgt de FNV de informatie van de overheid en het RIVM. Daarom zijn in ieder geval tot en met 1 juni:

• Alle vakbondshuizen en spreekuurlocaties gesloten.
  • Alle regiokantoren gesloten gesloten.
  • Alle bijeenkomsten en vergaderingen geschrapt.
  • Alle afspraken met de belastingservice afgezegd.

We kunnen niet voorspellen hoe dit gaat verlopen, dus houd www.fnv.nl/dichtbij voor de meest actuele informatie over de vakbondshuizen en spreekuurlocaties.

Contact met de FNV

Heb je vragen over je werk of inkomen? Het contactcenter is gewoon geopend. Onze medewerkers helpen je vanuit hun eigen huis zo goed mogelijk verder dus je kunt ons gewoon nog bellen en benaderen via social media. Houd er wel rekening mee dat er op dit moment heel erg veel vragen op ons af komen, dus de wachttijden kunnen flink oplopen. Bekijk anders ook de veelgestelde vragen over werk en inkomen en corona of bescherming tegen corona op je werk.

Bekijk ook de veelgestelde vragen over