Corona en bereikbaarheid van de FNV

Bekijk de veelgestelde vragen

Corona raakt ons allemaal. En willen we hier zo goed mogelijk uitkomen, dan moeten we de regels van het RIVM volgen. Dat doen wij dus ook. Ga niet naar een vakbondshuis zonder een afspraak. De spreekuren Werk & Inkomen, Loopbaanadvies en Re-integratieconsulenten worden tot 1 september telefonisch gehouden.

Afspraak op kantoor of vakbondshuis

Ga niet naar een vakbondshuis zonder een afspraak.  De spreekuren Werk & Inkomen, Loopbaanadvies en Re-integratieconsulenten worden tot 1 september telefonisch gehouden.

We kunnen niet voorspellen hoe dit gaat verlopen, dus houd www.fnv.nl/dichtbij voor de meest actuele informatie over de vakbondshuizen en spreekuurlocaties.

Contact met de FNV

Heb je vragen over je werk of inkomen? Het contactcenter is gewoon geopend. Onze medewerkers helpen je vanuit hun eigen huis zo goed mogelijk verder dus je kunt ons gewoon nog bellen en benaderen via social media. Houd er wel rekening mee dat er op dit moment heel erg veel vragen op ons af komen, dus de wachttijden kunnen flink oplopen. Bekijk anders ook de veelgestelde vragen over werk en inkomen en corona of bescherming tegen corona op je werk.

Bekijk ook de veelgestelde vragen over