Heb je vragen over het omzetten van je betaalmethode? Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen.
De betaling per automatische incasso is 1 euro goedkoper dan via een betaalverzoek. Je hoeft je ook geen zorgen te maken dat je een betaling mist. Als er toch iets fout gaat, sturen we jou zo snel mogelijk een herinnering hiervan.
Dat kan digitaal in je Mijn FNV-account of via een machtigingsformulier.
Wij innen de contributie of versturen een betaalverzoek in de tweede week van de maand. Dit betekent dat de precieze datum van de automatische incasso of de verzenddatum van het betaalverzoek maandelijks iets kan verschillen.
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Je kunt je contributie dan zelf overmaken of via iDeal betalen via Mijn FNV. Als het bedrag niet op de 25e van de maand binnen, ontvang je automatisch van ons een herinnering.
Je kunt contact met ons opnemen. Wij sturen jou een machtigingsformulier toe. Ons Contactcenter is elke werkdag van 8:30 tot 17:30 uur bereikbaar op 088 - 368 0 368.
Nee, dat gaat helaas niet. Misschien kunnen we je telefonisch helpen? Ons Contactcenter is elke werkdag van 8:30 tot 17:30 uur bereikbaar op 088 - 368 0 368.
Wij brengen de contributie maandelijks in rekening. Het kan zijn dat de contributie jaarlijks wordt bijgesteld. Om het voor iedereen overzichtelijk te houden, is de facturatie altijd maandelijks.
Heb je de machtiging afgegeven na de 1e van de maand? Zo ja, dan loopt de incasso vanaf de eerstvolgende maand. Is dit niet het geval, ga dan na in je Mijn FNV-account of de machtiging goed is doorgekomen, of neem contact met ons op.
Kijk op MijnFNV.nl of neem contact met ons op. Ons Contactcenter is elke werkdag van 8:30 tot 17:30 uur bereikbaar op 088 - 368 0 368.
Voor het aanmaken van een Mijn FNV-account heb je alleen je lidnummer nodig en je e-mailadres.
Bekijk hier onze video over het aanmaken van een account.
Lukt het toch niet? Dan kun je ons altijd bellen op 088 - 368 0 368, dan helpen wij je met het aanmaken van een account. Komen we er dan alsnog niet uit, dan kunnen we je altijd een machtigingsformulier toesturen.
Als je een profiel aanmaakt in Mijn FNV, kun je je eigen gegevens beheren. Je kunt hier o.a. je betaalgegevens en naw-gegevens beheren en ook je contributie betalen of een machtiging afgeven om via automatische incasso jouw contributie te betalen. Ook kun je hier een vraag stellen over werk en inkomen of over je lidmaatschap.
Kom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!
Naar Service & ContactKom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!
Naar Service & ContactDe FNV gebruikt functionele cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast maken we optioneel gebruik van statistische en marketing cookies. De functionele en statistische cookies maken geen gebruik van persoonsgegevens. De marketing cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Onderstaand kun je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie, of om op ieder moment je instellingen weer te wijzigen, kun je terecht op onze pagina over de cookies.
Statistische cookies
:Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.
Marketing cookies
:Deze cookies gebruiken we om de websites op jouw voorkeur af te stemmen.