Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens en hier is geen toestemming voor nodig. Daarnaast maken we gebruik van marketing cookies om de website op jouw voorkeuren af te stemmen. Hiervoor kun je onderstaand toestemming geven. Je kunt je instellingen altijd weer wijzigen op de pagina over de cookies.

Functionele & analytische cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de website naar behoren werkt en om analyse uit te voeren

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de website op jouw voorkeur af te stemmen.

Omzetten betaalmethode

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over het omzetten van je betaalmethode? Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

De betaling per automatische incasso is 1 euro goedkoper dan via een betaalverzoek. Je hoeft je ook geen zorgen te maken dat je een betaling mist. Als er toch iets fout gaat, sturen we jou zo snel mogelijk een herinnering hiervan.

Dat kan digitaal in je Mijn FNV-account of via een machtigingsformulier.

Op dit moment wordt de contributie afgeschreven omstreeks de 14e van iedere maand.

Vanwege de afspraken die wij hebben met banken wordt op dit moment de incasso bij alle leden op dezelfde datum afgeschreven.

Wij kunnen de incasso 1x per maand uitvoeren. Als het misgaat met een betaling, dan krijg je van ons een herinnering.

Voor het aanmaken van een Mijn FNV-account heb je alleen je lidnummer nodig en je e-mailadres. Lukt het toch niet? Dan kun je ons altijd bellen op 088 - 368 0 368, dan helpen wij je met het aanmaken van een account. Komen we er dan alsnog niet uit, dan kunnen we je altijd een machtigingsformulier toesturen.

Je kunt contact met ons opnemen. Wij sturen jou een machtigingsformulier toe. Ons Contactcenter is elke werkdag van 8:30 tot 17:30 uur bereikbaar op 088 - 368 0 368.

Nee, dat gaat helaas niet. Misschien kunnen we je telefonisch helpen? Ons Contactcenter is elke werkdag van 8:30 tot 17:30 uur bereikbaar op 088 - 368 0 368.

Wij brengen de contributie maandelijks in rekening. Het kan zijn dat de contributie jaarlijks wordt bijgesteld. Om het voor iedereen overzichtelijk te houden, is de facturatie altijd maandelijks. 

Heb je de machtiging afgegeven na de 1e van de maand? Zo ja, dan loopt de incasso vanaf de eerstvolgende maand. Is dit niet het geval, ga dan na in je Mijn FNV-account of de machtiging goed is doorgekomen, of neem contact met ons op.

Kijk op MijnFNV.nl of neem contact met ons op. Ons Contactcenter is elke werkdag van 8:30 tot 17:30 uur bereikbaar op 088 - 368 0 368.

Als je een profiel aanmaakt in Mijn FNV, kun je je eigen gegevens beheren. Je kunt hier o.a. je betaalgegevens en naw gegevens beheren en ook je contributie betalen of een machtiging afgeven om via automatische incasso jouw contributie te betalen. Ook kun je hier een vraag stellen over werk en inkomen of over je lidmaatschap. Lees hier de veelgestelde vragen over Mijn FNV.
 

Staat je vraag er niet bij?

Kom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!

Naar Service & Contact

Kom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!

Naar Service & Contact

Meer vragen over een ander onderwerp?

Terug naar alle veelgestelde vragen

WORD LID EN STA STERKER IN JE (WERK)SCHOENEN

  • Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Altijd hulp bij een toekomstig arbeidsconflict
  • Hulp bij letselschade en beroepsziekte
  • Een goede cao voor jouw sector
  • Persoonlijk advies over werk en loopbaan
  • Korting met je ledenpas