Is iets je niet helemaal duidelijk over jouw persoonlijke Mijn FNV omgeving? Wij hebben veelgestelde vragen over deze omgeving voor je op een rij gezet.
Voor het aanmaken van een Mijn FNV-account heb je alleen je lidnummer nodig en je e-mailadres.
Bekijk hier onze video over het aanmaken van een account.
Lukt het toch niet? Dan kun je ons altijd bellen op 088 - 368 0 368, dan helpen wij je met het aanmaken van een account. Komen we er dan alsnog niet uit, dan kunnen we je altijd een machtigingsformulier toesturen.
Er kunnen verschillende dingen spelen. Kijk hieronder welke op jou van toepassing is:
Dat betekent dat je nog geen account in Mijn FNV hebt. Maak een nieuw account aan door op ‘Nu registreren’ te klikken. Heb je al wel een account gemaakt? Dan heb je hiervoor een ander e-mailadres gebruikt. Op het ingevulde e-mailadres worden geen gegevens gevonden.
Dat betekent dat je op het e-mailadres dat je net hebt opgegeven geen account hebt in Mijn FNV. Als je al een account had in Mijn FNV was dat aan een ander e-mailadres gekoppeld. Je kunt proberen met het andere e-mailadres alsnog in te loggen. Of je maakt een nieuw account aan op het e-mailadres dat je net hebt opgegeven.
Heb je in Mijn FNV het juiste e-mailadres ingevuld? Kijk dan in de inbox van dat e-mailadres. De afzender van de mail met de vefiricatiecode is ‘Microsoft namens FNV’. Staat er geen mail van deze afzender in je inbox? Kijk dan ook in je spambox. Heb je hier ook geen e-mail ontvangen? Klik dan op ‘Nieuwe code verzenden’, zodat er een nieuw mailtje wordt gestuurd naar dat e-mailadres.
Dat betekent dat er op dat e-mailadres al een account bestaat in Mijn FNV. Per e-mailadres kun je maar één account koppelen. Om in je account te kunnen moet je een nieuw wachtwoord aanvragen. Daarna kun je je account in.
Ja dat kan. Je maakt hiervoor een gast-account aan. Hiermee kun je toegang krijgen tot bepaalde informatie, maar heb je niet alle voordelen en mogelijkheden die een lid wel heeft. Hoe je dit doet? Klik op Mijn FNV en maak vervolgens een account aan. Na het invullen van je naam en verifiëren van je e-mailadres kun je aangeven nog geen lid te zijn. Je komt vervolgens op een startpagina voor niet-leden.
Dat betekent dat er al een account bestaat op dit e-mailadres. Is het jouw e-mailadres? Klik dan op ‘wachtwoord vergeten?’. Je krijgt dan in je mail een zescijferige code, waarna je je wachtwoord kunt veranderen zodat je weer in je account kunt.
Het kan zijn dat in je welkomstbrief/welkomstmail nog een oud nummer staat. Kijk waar je je lidnummer terug kunt vinden.
Krijg jij de melding dat er iets mis is gegaan? Probeer het dan later nog eens. Blijf je tegen het probleem aanlopen? Neem dan contact op met het Contactcenter via 088 - 368 0 368.
Nee, dat kan niet.
Het kan zijn dat de ingevulde gegevens niet overeenkomen met welke gegevens wij van jou in het systeem hebben staan. Misschien ben je verhuisd en hebben wij jouw nieuwe adres nog niet in ons systeem staan. Kun je bedenken welke gegevens je nog niet in ons systeem hebt laten aanpassen? Vul dan je oude gegevens in. Na inloggen kun je die meteen wijzigen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met het Contactcenter via 088 - 368 0 368.
Op deze manier koppelen we jouw account – e-mailadres en wachtwoord – aan de gegevens die wij al van jou in het systeem hebben. Zo kun jij op elk moment je gegevens bekijken en eventueel aanpassen. Vanwege veiligheid baseren we de koppeling op meerdere van jouw gegevens.
Nee, dat kan niet. Per e-mailadres kun je maar één Mijn FNV-account koppelen. Per uniek lidnummer moet er dus ook een uniek e-mailadres zijn.
Wil je weten hoe je een profiel aanmaakt voor Mijn FNV?
Bekijk de instructievideoKlik op ‘wachtwoord vergeten?’. Je krijgt dan in je mail een zescijferige code, waarna je je wachtwoord kunt veranderen.
Het makkelijkst is dan een nieuw profiel aan te maken met een ‘nieuw’ of ander e-mailadres. Je kunt aan één persoon meerdere e-mailadressen koppelen, dus dat is geen probleem. Of neem contact op met het Contactcenter via 088 - 368 0 368.
Je moet twee keer je nieuwe wachtwoord invullen, maar er zit verschil tussen die twee wachtwoorden. Vul beide nieuwe wachtwoorden opnieuw in en let op dat je geen typfouten maakt.
Heb je ooit een Mijn FNV-account aangemaakt met een e-mailadres welke je inmiddels niet meer gebruikt of geen toegang tot hebt? En kun je daarom niet inloggen in Mijn FNV? Het makkelijkst is om een nieuw account aan te maken met het nieuwe e-mailadres. Ga hiervoor naar de website, klik op 'Inloggen' en kies voor 'Maak een account aan'. Vervolgens kun je je lidnummer opnieuw koppelen aan dit e-mailadres.
De afzender van de mail waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen is ‘Microsoft namens FNV’. Staat er geen mail van deze afzender in je inbox? Kijk dan ook in je spambox. Heb je hier ook geen e-mail ontvangen? Check voor de zekerheid of je geen typfouten hebt gemaakt in je e-mailadres. Klik vervolgens op ‘Nieuwe code verzenden’, zodat er een nieuw mailtje wordt gestuurd.
Ontvang je de verificatiecode niet omdat je niet langer in de e-mailbox kunt die je gebruikte voor inloggen bij Mijn FNV? Het makkelijkst is dan zelf een nieuw profiel aan te maken met een ander e-mailadres waar je wel bij kunt. Ga hiervoor naar Mijn FNV en kies voor ‘Account aanmaken’. Vergeet niet opnieuw je lidmaatschap te koppelen zodra je weer toegang hebt tot Mijn FNV.
Je hebt je wachtwoord meer dan tien keer verkeerd ingevuld. Op dit moment kun je een minuut niet meer inloggen. Typ je daarna je correcte wachtwoord in. Weet je je wachtwoord niet meer? Vraag dan een nieuwe aan.
Als je een profiel aanmaakt in Mijn FNV, kun je je eigen gegevens beheren. Je kunt hier onder andere je betaalgegevens en naw-gegevens beheren en ook je contributie betalen of een machtiging afgeven om via automatische incasso jouw contributie te betalen.
Heb jij een vrijwilligersfunctie bij de FNV? Ofwel: ben jij kaderlid? Dan kan je toegang krijgen tot het Kaderportaal. Als je kaderlid bent én een Mijn FNV-account hebt, maar geen toegang tot het Kaderportaal, dan ben je mogelijk niet goed geregistreerd in het CRM-systeem van de FNV. Jouw begeleidend bestuurder kan regelen dat jij wel als kaderlid geregistreerd wordt. Lees hier hoe je dit regelt. Let op: ben je kaderlid bij een aangesloten bond? Bekijk dan de vraag hieronder.
Wanneer je bent ingelogt zie je rechtsboven je naam staan. Daarnaast staat een pijltje dat naar beneden wijst. Als je op het pijltje klikt, verschijnt de mogelijkheid om uit te loggen.
Als je langer dan twee uur niet actief bent geweest op de pagina's binnen Mijn FNV, word je voor de veiligheid uitgelogd. Zo kan er niemand misbruik maken van de gegevens in je account.
Op de website van de FNV vind je rechtstboven een knop 'Inloggen'. Via deze button kun je toegang krijgen tot je account of een nieuw account aanmaken.
Je kunt je adres wijzigen in Mijn FNV onder 'Mijn profiel'.
Je kunt je rekeningnummer wijzigen in Mijn FNV onder 'Mijn profiel'.
Je kunt je werkgever wijzigen in Mijn FNV onder 'Mijn profiel'.
Je kunt je sector wijzigen in Mijn FNV onder 'Mijn profiel'.
Via Mijn FNV heb je altijd en overal toegang tot je digitale ledenpas. Je kunt je ledenpas ook eenvoudig toevoegen in een wallet app (digitale portemonnee) op je smartphone.
Lees hier hoeVia Mijn FNV heb je altijd en overal toegang tot je digitale ledenpas. Je kunt je ledenpas ook eenvoudig toevoegen in een wallet app (digitale portemonnee) op je smartphone.
Lees hier hoeKom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!
Naar Service & ContactKom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!
Naar Service & ContactDe FNV gebruikt functionele cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast maken we optioneel gebruik van statistische en marketing cookies. De functionele en statistische cookies maken geen gebruik van persoonsgegevens. De marketing cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Onderstaand kun je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie, of om op ieder moment je instellingen weer te wijzigen, kun je terecht op onze pagina over de cookies.
Statistische cookies
:Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.
Marketing cookies
:Deze cookies gebruiken we om de websites op jouw voorkeur af te stemmen.