Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens en hier is geen toestemming voor nodig.
Daarnaast maken we gebruik van tracking cookies om de website persoonlijker te maken en op jouw voorkeuren af te stemmen. Geef hieronder jouw toestemming. Je instellingen kun je altijd weer wijzigen op de pagina over Cookies.

Lees meer over onze cookies
Ik wil informatie op maat (tracking cookies)

Tracking cookies voor informatie op maat: met deze cookies kunnen we de informatie nog beter op je afstemmen. Als je ervoor kiest deze cookies niet te accepteren, dan is het nog steeds mogelijk gebruik te maken van onze websites maar kan het wel voorkomen dat bijvoorbeeld opnieuw gevraagd wordt een vragenlijst in te vullen als je dat al hebt gedaan.

Klachtenregeling

Heb je een klacht over de FNV? Of ben je niet tevreden over de afhandeling van een klacht? Hier vind je meer informatie over de klachtenregeling van de FNV.

Klacht indienen

Heb je een klacht over de FNV over onze juridische bijstand? Bijvoorbeeld over een advies dat wij hebben gegeven of de hulp in een gerechtelijke procedure die FNV jou gaf?

Dien dan je klacht in via:

  • Ons Contactcenter
  • Een brief naar Klachtenco√∂rdinatoren FNV, Postbus 8695, 3009 AR Rotterdam.

Heb je een klacht over verenigingszaken? Bijvoorbeeld over het beleid of de strategie van de FNV, of de inhoud van statuten of algemene voorwaarden?

Dien dan je klacht in via:

  • Een brief naar Klachtenco√∂rdinatoren FNV, Postbus 8695, 3009 AR Rotterdam.
  • De betreffende bestuurder.

Afhandeling klachten

Als je een klacht indient, onderzoeken we deze eerst. De leidinggevende van je behandelaar beantwoordt vervolgens je klacht.

Wil je meer weten over de wijze waarop wij klachten over onze hulp in een individueel geval afhandelen?