Bouw mee aan het nieuwe FNV kaderportaal

Door Redactie 23 oktober 2020

Afgelopen zomer is een kadertevredenheidsonderzoek uitgevoerd. De eerste resultaten geven aan dat kaderleden behoefte hebben aan meer toegankelijke én specifieke informatie, gericht op het eigen kaderwerk. Een lang gewenste oplossing hiervoor is de ontwikkeling van een FNV kaderportaal.

mensen

Recent zijn we gestart met de planvorming voor dit portaal; dé plek waar jij als kaderlid straks terecht kunt om je kaderwerk voor de FNV zo goed mogelijk te doen. En daarom vragen we jou om online jouw wensen door te geven. Meld jij je aan?

Hoe zorgen we dat het portaal aansluit bij jouw wensen?

Wat je straks vindt op het Kaderportaal ligt nog niet vast, want dat bepalen we samen met jou. Als kaderlid kun jij ons het beste vertellen wat je op het kaderportaal wil terugvinden. Vind je het bijvoorbeeld belangrijk dat je zelf kunt instellen welke nieuwsberichten je ontvangt? Wil je er straks je kaderdeclaraties kunnen indienen en je opleidingswensen doorgeven? Of ben je juist op zoek naar een kennisbank die toegankelijk wordt via het kaderportaal? We horen graag jouw wensen.

Denk jij met ons mee?

Je kunt op korte termijn meedenken over de gewenste mogelijkheden van het kaderportaal en in een testomgeving reactie geven op uitgewerkte voorstellen. Voor de langere termijn zijn we op zoek naar kaderleden die ons kunnen helpen om het portaal continu te verbeteren. Iets voor jou? Twijfel dan niet langer en meld je vóór 2 november a.s. aan!

Alvast bedankt voor je betrokkenheid.