Doe mee voor een goede cao Zuivel

Door de hoge inflatie is het belangrijk dat de lonen voor de werknemers in de zuivelindustrie in 2023 fors gaan stijgen. Dat kan alleen door met de werkgever een goede cao af te spreken. Een cao, die perspectief biedt voor jou en je collega’s. Of je nu vaste kracht of uitzendkracht bent. De cao komt er niet zonder jouw hulp. Samen kunnen we zorgen voor een goede cao Zuivel. Dus: doe je mee?

Het laatste nieuws

Eindbod werkgevers onder de maat, stem tegen het eindbod!

Na vier onderhandelingsrondes is het niet gelukt een nieuwe cao Zuivel af te spreken. Werkgevers in de zuivelindustrie hebben op 23 januari een eindbod gedaan. De FNV-onderhandelaars en de cao-commissie hebben het eindbod afgewezen. Daarom leggen we het eindbod met een negatief stemadvies voor aan onze leden. Van 3 t/m 9 februari kun je als FNV-lid stemmen over het eindbod.

Stem over het eindbod van de werkgever

Werkgevers in de zuivelindustrie hebben een eindbod neergelegd voor de nieuwe cao. Onze leden hebben nu het laatste woord: stem je voor of tegen het eindbod? Stemmen kan tot en met donderdag 9 februari. Doe mee en stem!

Stem direct

Stem direct
Tijdspad naar de nieuwe cao Zuivelindustrie

Tijdspad naar een nieuwe cao Zuivel

Een cao komt niet zomaar tot stand. Daar gaat vaak een lang traject aan vooraf. Welke stappen zetten we, met wie en op welk moment?

Bekijk de planning

Bekijk de planning
Samen staan we sterker. Word lid!

Word lid van de FNV

Hoe meer leden, hoe sterker wij staan. Want alleen met voldoende leden kunnen wij een vuist maken aan de onderhandelingstafel. Ben je nog geen lid van de FNV, maar wil jij straks wel meebeslissen over de nieuwe cao Zuivelindustrie?

Word nu lid!

Word nu lid!
Samen staan we sterker. Word ook lid!

Of maak een ander lid

Als FNV-lid ken jij de voordelen. Gun jij dat een ander ook? Nodig dan collega’s, vrienden of familie uit om ook lid te worden en ontvang een tientje.

Maak een ander lid

Maak een ander lid

Doe mee, word lid en beslis mee over de cao Zuivelindustrie

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden