Doe de Talentencheck!

Samen met een coach aan de slag met jouw loopbaan

Zo om de 10.000 kilometer een kleine beurt voor je auto. Of om de paar jaar een schilderbeurt voor je huis. Natuurlijk, we zorgen goed voor onze spullen. Doe datzelfde ook voor je loopbaan. Word je nog blij van je werk? Of zoek je een nieuwe uitdaging? Met de Talentencheck van FNV Finance krijg je alle kans om dat uit te zoeken.

Wat is de Talentencheck?

Met de Talentencheck ga je 1 dag lang aan de slag met jouw loopbaan. Samen met een loopbaancoach 1 op 1. Je maakt opdrachten waarbij je stilstaat bij vragen als: Wat motiveert jou? Wat zijn je kwaliteiten? Wat zijn je valkuilen? Wat zou je graag willen? Daarnaast vul je een persoonlijkheidsvragenlijst in van DISC©.

Dit zijn de inzichten die je krijgt

• Inzicht in waar je op dit moment in je loopbaan staat. Hoe het zit met je voldoening in je werk, passie en energie?
  • Antwoord op de vraag of je je werk nog het beste uit jezelf naar boven haalt.
  • Je hebt de mogelijkheden onderzocht, die boven kwamen drijven na een dag sparren met je  loopbaancoach.
  • Je krijgt inzicht in hoe je je talenten inzet en op welke manier je jouw talenten optimaal gebruikt.
  • Je krijgt inzicht in wat effectief is in jouw werkgedrag en wat minder effectief.
  • Je kunt bewuster je loopbaan be├»nvloeden.Je kent je kwaliteiten, weet waar je loopbaanfocus ligt en waar je energie van krijgt.
  • Leidinggevende krijgen inzicht in hun kwaliteiten: wat kun je goed en hoe kun je meer invloed uitoefenen.

Een persoonlijke aanpak

De loopbaancheck wordt gedaan door Menskracht. Menskracht speelt in op jouw persoonlijke vragen over loopbaan en ontwikkeling. Daarnaast geeft deze organsatie praktische adviezen hoe je dicht bij jezelf en jouw talenten kunt blijven in veranderende omstandigheden. Aan het einde van de dag schrijf je jouw belangrijkste conclusies van die dag op, en wat je ermee gaat doen. Ook de coach geeft je adviezen mee.

Waar kun je de Talentencheck doen?

De dag wordt georganiseerd in een vakbondhuis van de FNV in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Weert, Deventer of Groningen.

Meld je aan voor de Talentcheck