Eerste jaar gratis lidmaatschap FNV Finance

Bekijk welk aanbod voor jou geldt

FNV Finance maakt zich sterk voor jouw werk en inkomen. Hoe meer leden, hoe sterker we staan. Bovendien kun je als lid gebruikmaken van allerlei voordelen, zoals juridisch advies, loopbaanadvies, kortingen met je ledenpas en nog veel meer. Sluit je dus aan bij je collega’s en word lid. Dat kost je het eerste jaar mogelijk helemaal niets. Bekijk welk aanbod voor jou geldt.

Werk je bij Athora, Insinger Gillissen, Nationale Nederlanden of VGZ?

Indien je als werknemer van een van deze bedrijven lid wordt van FNV, hoef je het eerste jaar geen contributie te betalen. Werk je bij VGZ en ben je al langer lid? Dan krijg je € 50 korting op je contributie. Dit gaat automatisch, je hoeft hier niets voor te doen.

Ik werk bij een van deze bedrijven en word lid

Werk je bij Achmea, Aegon (geen a.s.r.), Deutsche bank of ING?

Elk jaar wordt door cao-partijen een maand van de vakbond aangewezen, die doorgaans valt binnen een nieuwe cao-traject. Voor dit jaar 2024 is deze maand nog niet gepland. Word je lid tijdens de maand van de vakbond, dan ben je het eerste jaar gratis lid. Word je lid in een andere maand? Dan betaal je € 25 voor de eerste vier maanden.

Werk je bij de Nederlandse Bank?

De eerste 20 nieuwe leden die zich aanmelden (per kalenderjaar) zijn het eerste jaar gratis lid. Hoor je niet bij de eerste 20? Dan betaal je € 25 voor de eerste vier maanden.

Ik werk bij De Nederlandse Bank en word lid

Let op: in het inschrijfformulier zit een berekening voor de contributie. Hier komt een bedrag uit dat je na het eerste jaar gaat betalen. Het eerste jaar betaal je niets.

Meer leden = meer invloed

Is jouw collega nog geen lid? Deel deze pagina!

Staat jouw werkgever hier niet bij? Dan kun je gebruikmaken van ons reguliere aanbod. Als nieuw lid betaal je dan € 25 voor de eerste vier maanden!