Ardi, zwemonderwijzer

Om kinderen te kunnen laten zwemmen zijn meer zwemonderwijzers nodig en een betere cao. Financiële waardering is ook nodig om onze eigen kosten te kunnen dragen.

Ardi Boenink is zwemonderwijzer en geniet van zijn werk. Wel ziet hij dat zijn beroep echt ondergewaardeerd wordt. Er missen daardoor zwemonderwijzers. De veiligheid van de kinderen en ouderen die komen zwemmen, komt steeds vaker in het geding. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Herkenbaar? Steun de FNV-eisen!

Nederland verdient beter. Jij verdient beter!

Herken je jezelf in de persoonlijke verhalen van Abdel, Miran, Cor, Roy en anderen? En vind je ook dat we niet kunnen accepteren dat steeds meer mensen in de financiĆ«le problemen komen? Sta samen met ons op voor hogere lonen, uitkeringen en AOW. Voor vaste banen en een betaalbare energierekening. Sluit je aan bij de FNV! Of nodig een ander uit om lid te worden en verdien een tientje.

Als FNV doen we graag iets extra’s in deze moeilijke tijd. Tijdelijk betalen nieuwe leden namelijk slechts €25 voor 6 maanden lidmaatschap! Ook kun je jaarlijks in de meeste sectoren tot soms wel 50% van je vakbondscontributie terugkrijgen. Check fnv.nl/contributie of dit ook voor jou geldt.

Ga terug naar de actiepagina