Werkgevers komen met te laag eindbod voor cao Bakkersbedrijf

Stem tegen eindbod

Door Redactie 14 januari 2022

We zijn al geruime tijd aan het onderhandelen om te komen tot een goede cao Bakkersbedrijf. 20 december was de laatste onderhandeling. Werkgevers kwamen met een in onze ogen te laag eindbod.

Stemmen

De afspraken die wij willen maken

Onderaan dit nieuwsbericht tref je het eindbod van de werkgevers aan. Wij hebben richting werkgevers aangegeven dat wij bereid zijn om met het eindbod in te stemmen wanneer werkgevers bereid zouden zijn in te stemmen met de afspraken die wij wilden maken als het gaat om:

• De looptijd van de cao
  • De loonsverhoging
  • De compensatie voor het later laten ingaan van de loonsverhoging
  • De regeling vervroegd uittreden

Meer informatie over deze afspraken vind je hier.

Stem mee!

Het woord is nu aan jou. Wij leggen het eindbod van de werkgevers negatief aan jou voor. Wij vragen jou om tegen het eindbod van de werkgevers te stemmen. Wanneer veel leden met ons van mening zijn dat het eindbod onvoldoende is en ons dit ook laten weten, hopen wij dat werkgevers in zullen zien dat er betere afspraken gemaakt moeten worden. Stemmen kan via de button hieronder of via de QR-code. Dat kan tot en met 25 januari 2022.

Breng je stem uit

Bekijk de video's

Maak gebruik van jouw stemrecht, volg ons advies op en stem tegen. Het eindbod is echt te mager. We hebben video's gemaakt om het mondeling uit te leggen. Ga hiervoor naar: