Heb jij al gestemd over de cao-voorstellen van NS?

Je hebt nog een paar dagen om je stem uit te brengen

Door Redactie 28 juli 2022

Misschien heb je, bijvoorbeeld vanwege je vakantie, ons vorige bericht gemist. We vroegen je om je uit te spreken over de 2 cao-voorstellen van NS. Wij vinden het heel belangrijk dat iedereen zijn/haar mening geeft, want het gaat om jouw cao. Heb je al gestemd? Heel goed en herinner je collega’s eraan om dit ook zo snel mogelijk te doen. Stemmen kan namelijk nog tot 1 augustus.

Stemming cao-voorstellen NS

Ben je voor of tegen?

Laat ons weten of je voor of tegen de voorstellen bent en of je voor of tegen vakbondsacties bent om te strijden voor betere cao-afspraken.

Ga naar het stemformulier

Wil je alle documenten over de cao-onderhandelingen eerst nog eens rustig nalezen? Ga dan naar ons nieuwsbericht van 8 juli 2022. Hier vind je alle documenten over de cao-onderhandelingen, zoals de 2 voorstellen van NS en een overzicht met de verschillen tussen NS voorstel 1 en onze voorstellenbrief.

Ben je nog geen FNV Spoor lid en wil je wel stemmen? Dan kan je op ons digitale stemformulier direct lid worden en je stem uitbrengen. Deze telt dan uiteraard mee.