Het gaat door!

Er wordt hoe dan ook 11 februari onderhandeld

Door Redactie 26 januari 2021

Eerder gaven we nog aan jullie door dat TLN/VVT niet wilden onderhandelen op 21 januari, omdat ze opnieuw wilden afwachten of er fysiek onderhandeld kon worden. Wij hebben nu aangegeven dat we klaar zijn met het uitstelgedrag en nu echt willen onderhandelen. Natuurlijk het liefst gewoon fysiek, maar als het niet anders kan, dan maar online.

Er moet een goede cao komen

Jullie, onze leden, vinden het belangrijk dat er een cao komt, een cao met daarin
-    Goede afspraken over arbeidsomstandigheden
-    Een fatsoenlijk loon
-    En de mogelijkheid om eerder te kunnen stoppen met werken.

Druk op de ketel houden

Juist omdat dat we 11 februari gaan onderhandelen, willen we wel druk op de ketel houden. Bij elkaar komen en een afspraak maken, staat immers nog niet garant voor een akkoord op onze eisen. Om te zorgen dat we de 11e een sterke positie hebben, is het van belang dat jullie duidelijk blijven maken hoe belangrijk jullie een goede cao vinden.
Het actiecomité heeft door middel van diverse zichtbaarheidsacties en het uitzetten van de huidige petitie continu aandacht gevraagd voor de cao, jullie cao.

Volg het actiecomité online op hun facebookpagina.

Vul de enquête online in, waar je aan kunt geven wat voor acties je bereid bent te voeren. En teken de petitie.

Doe mee, voor jouw cao!

De 11e gaat er hoe dan ook nieuws komen, houd de website en de social media in de gaten en laat van je horen via de enquête. Doe mee, voor jouw cao!

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.