Ons werk is onmisbaar! Kom naar de actiedag!

Op zaterdag 25 september vanaf 13.00 uur in Rotterdam

Door Redactie 20 september 2021

De onmisbare beroepen staan in de frontlinie. Ze lopen grote risico’s en houden ons land overeind. Zo ook de mensen in onze Zorgvervoer en Taxi sector. Jullie zorgen voor het vervoer van zieken, mensen met een beperking en kinderen die extra ondersteuning nodig hebben. Cruciaal werk waar onze samenleving niet zonder kan!

Ons werk is onmisbaar! Kom naar de Dag van de Onmisbaren!!

Helaas zien we dat de cruciale beroepen vaak lage lonen kennen, veel onzekerheid en een hoge werkdruk. Dat zien we in onze Zorgvervoer en Taxi sector, maar ook bij de schoonmakers, afvalverwerkers, kinderopvangmedewerkers, leerkrachten, vakkenvullers en bij vele andere onmisbaren.

Dag van de Onmisbaren op zaterdag 25 september

Verandering is dus nodig en wel nu. Klappen is niet langer voldoende. Daarom organiseert de FNV op zaterdag 25 september de Dag van de Onmisbaren. Cruciale werkers uit tal van sectoren en hun sympathisanten komen op die dag samen in Rotterdam om een gezamenlijke vuist te maken voor meer respect en waardering. Zorg dat je erbij bent!

• Datum: 25 september 2021
  • Tijd: Hoofdprogramma van 13.00 tot 14.30 uur
  • Locatie: de RDM-campus in Rotterdam
  • Vervoer: Je kunt gratis met de bus mee vanuit het hele land. De opstapplaatsen voor de bus vind je bij het aanmeldformulier op de website