Denk- en doe dag Zwembaden

Meld je nu aan

Door Redactie 23 mei 2022

Op 27 juni organiseert FNV Zwembaden de eerste denk- en doe dag. Onder de noemer “Branche & Brains” komt onze brancheraad samen met leden uit de zwembaden. Meld je nu aan.

In drie denktanks bedenk jij samen met andere leden hoe je de toekomst van het zwembad voor je ziet. En hoe je dit samen met de kaderleden en bestuurders kunt gaan realiseren.

Wanneer

27 juni 2022 van 9.30 (inloop) tot 12.30. Vervolgens lunchen we samen (lunchbon inbegrepen). Aansluitend is er een workshop ‘samen de vakbond’ gepland. Inschrijven hiervoor is verplicht.

Waar

Centraal Vakbondshuis Utrecht, Hertogswetering.
Wim Spit Zaal (7de verdieping)

Voor wie

Kaderleden en leden.

Geen. Via de regeling ‘vakbondsverlof’ krijg je vrij voor deze dag

Aanmelden

Meld je via onderstaande button aan. Je aanmelding dient uiterlijk voor 22 juni binnen te zijn.

Meld je aan

• 9.30-10.00 - inloop en welkom met koffie
  • 10.00 start programma met plenaire uitleg
  • 10.15-11.45: denktanks met de volgende thema’s
    • a.    Waarderen en innoveren – de werkvloer weet wat werkt
    • b.    Kwaliteit is basis – waarderen opleiding zwemonderwijzer
    • c.    Een betere cao voor de zwembaden – gelijktrekken arbeidsvoorwaarden
  • 11.45-12.00 koffie en verzamelen in de Wim Spit zaal
  • 12.00-12.30 plenaire terugkoppeling denkgedeelte – vervolg in ‘wat gaan we doen-lijst’
  • 12.30-13.30 lunch in het restaurant van het Centraal Vakbondshuis
  • 13.30-15.00 workshop ‘Samen de vakbond’ door de FNV Kaderacademie. Hierin staan we stil bij jouw rol als FNV lid op de werkvloer. Wat kun jij doen om samen sterker te staan? Hoe maak je zichtbaar waar jij voor staat als FNV lid? Hoe betrekken we collega’s bij ons doel: een betere cao in de zwembaden?

Zowel het ochtend- als het middagprogramma is toegankelijk voor maximaal 22 leden.