Cao-onderhandelingen NS weer uitgesteld

Door Redactie 7 april 2020

Zoals je waarschijnlijk wel weet, zijn de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus in ieder geval tot 28 april verlengd. Op 9 april en 23 april stonden onderhandelingen gepland voor cao NS 2020. Samen met de andere vakbonden en NS hebben we besloten dat deze onderhandelingen wederom niet door kunnen gaan.

Cao-onderhandelingen NS wederom uitgesteld

Eind april kijken we verder

Eind april gaan de vakbonden met NS in overleg om te kijken wanneer en hoe wij het cao-traject kunnen hervatten. In de tussentijd houdt FNV Spoor de ontwikkeling rondom het coronavirus en de consequenties hiervan voor jou en je collega's goed in de gaten. De adviezen van het RIVM zijn leidend.

Vragen over werk en corona

We krijgen heel veel vragen van leden over werken en corona. Welke consequenties heeft het coronavirus voor je werk? Wanneer moet ik thuis blijven? Hoe werkt werktijdverkorting? Wat betekent dit voor mijn inkomen? Welke rechten hebben de uitzendkrachten? Wij proberen alle vragen te beantwoorden.

Ga naar de veelgestelde vragen van FNV Spoor