Laat ons weten wat jij belangrijk vindt in nieuwe cao Gunvor 2023

Gezocht: betrokken en enthousiaste collega’s om FNV-kadergroep te versterken

Portret Iris van der Veen
Door Iris van der Veen 30 maart 2023

FNV wil graag ruim voor het verlopen van de cao op 1 juli a.s., nieuwe afspraken maken. Daarom vragen wij Gunvor collega's om ons te laten weten wat jullie belangrijk vinden. Dit doe je door deel te nemen aan de enquête. Ook (nog) niet-leden zijn van harte uitgenodigd om deel te nemen. Daarnaast is er ruimte ontstaan in de Gunvor kadergroep. Doe je mee?

Doe mee aan de enquête tot en met 1 mei a.s.

FNV gaat binnekort in gesprek over jullie nieuwe cao. Daarom willen wij weten wat onze leden bij Gunvor belangrijk vinden. Doe mee aan onze online-enquête. Ook je collega die (nog) geen lid is, mag meedoen. Deel de link naar de enquête gerust met je collega. Hij of zij valt tenslotte ook onder de cao. Deelname kost een paar minuten en wij gaan vertrouwelijk met jouw input om. Ga vóór 1 mei a.s. naar de enquête.

Vervolg vaststellen voorstellenbrief

Op basis van jullie reacties stellen we onze definitieve voorstellenbrief vast. Deze brief is onze inzet voor de onderhandelingen met Gunvor. Uiteraard houden we jullie op de hoogte van het vervolg en over de manier waarop jullie ons kunnen ondersteunen om mooie afspraken te maken.

Gezocht: enthousiaste leden voor in de FNV-kadergroep

Er is ruimte ontstaan in de kadergroep. Ben jij die enthousiaste, betrokken collega die voor jouw ploeg de schakel wil zijn tussen wat FNV met de directie bespreekt en wat er leeft op de werkvloer? Dan zijn wij op zoek naar jou! Het is belangrijk dat we in alle onderdelen binnen Gunvor goed vertegenwoordigd zijn. Nieuwsgierig geworden? Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden bij één van de kaderleden of mail.

Er is nog ruimte bij onder andere in de shiften A, C, D, maar ook voor operations in de dagdienst, security, planning, kantoor en maintenance functies.