Wat vind jij belangrijk in de nieuwe cao Banden- en Wielenbranche?

Vul uiterlijk 10 september de korte enquête in

Door Redactie 26 augustus 2022

De huidige cao Banden- en Wielenbranche loopt op 1 januari 2023 af. Daarom gaat FNV Metaal dit najaar met de werkgevers onderhandelen over een nieuwe cao. Daarvoor hebben we jouw inbreng nodig. Vul uiterlijk 10 september de korte enquête in.

Wat vind jij belangrijk in je nieuwe cao Banden en Wielen?

Welke afspraken moeten we maken?

We onderhandelen namens alle medewerkers in de Banden- en Wielenbranche. Het is belangrijk dat zo veel mogelijk medewerkers zich laten horen en vertellen wat zij belangrijk vinden aan arbeidsvoorwaarden. Daarmee staan we bij de onderhandelingen sterker. Dus: welke afspraken vind jij dat we moeten maken in de cao? Laat het ons weten.

Vul uiterlijk 10 september de korte enquête in

Hoe gaat het verder?

Aan de hand van de resultaten van de enquête maken we een ‘voorstellenbrief’. Hierin staan de belangrijkste onderwerpen voor de nieuwe cao. Na goedkeuring van onze kaderleden in de cao-commissie Banden- en Wielenbranche versturen we de voorstellenbrief van FNV Metaal naar de werkgevers. Daarna starten de onderhandelingen.

Op de hoogte blijven van de cao-onderhandelingen?

Wil je op de hoogte gehouden worden van de cao-onderhandelingen en beschikken wij nog niet over jouw (recente) e-mailadres? Laat je e-mailadres dan achter op mijnfnv.nl

Maak je collega lid van FNV

Als FNV-lid ken jij de voordelen van het lidmaatschap. Gun jij dat anderen ook? En wil je bijdragen aan een grotere, sterkere FNV? Verstuur een uitnodiging om FNV-lid te worden naar je collega‘s en verdien zelf een tientje per nieuw aangebracht lid.

Nodig je collega uit