Nieuw voorstel ING: feiten & fictie

Door Redactie 17 maart 2023

Dinsdag 14 maart heeft ING alle medewerkers een e-mail gestuurd waarin ING een nieuw voorstel doet. Het is best een ingewikkeld voorstel.

doorberekening ing

ING biedt een structurele salarisverhoging, maar er verdwijnen ook afspraken zoals de CMU. Daarom hebben de vakbonden zorgvuldig gekeken wat dit voorstel voor verschillende doelgroepen zou betekenen. De doorrekeningen kun je hier lezen. We kunnen ons voorstellen dat je na het lezen veel vragen hebt.

Vakbondsbijeenkomsten
Daarom organiseren we twee korte vakbondsbijeenkomsten van een uur.

Dinsdag 21 maart van 10.00 uur tot 11.00 uur met aansluitend koffiedrinken
Link naar online bijeenkomst

Donderdag 23 maart van 10.00 tot 11.00 uur met aansluitend koffiedrinken
Link volgt

Het zijn vakbondsbijeenkomsten, dat mag in principe onder werktijd. Vakorganisaties zullen ING hierover informeren.