Onderhandelingsresultaat cao Bruil Beton & Mix

Geef je mening. Stem voor 21 september

Door Redactie 10 september 2021

Op woensdag 8 september jl. zijn we tot een mooi onderhandelings-resultaat voor een nieuwe cao Bruil Beton & Mix gekomen. Zoals eerder aangegeven zijn we voor de ‘korte klap’ cao gegaan. Dit houdt in dat we alleen over loon en looptijd hebben onderhandeld. Geef je mening en stem voor 21 september over dit resultaat!

Stem voor 21 september over dit resultaat

Onderhandelingsresultaat

Dit hebben we afgesproken:

• Looptijd van 1 juli 2021 tot 1 juli 2023
  • 3% loonsverhoging per 1-1-2022
  • 3% loonsverhoging per 1-1-2023
  • Eenmalige uitkering in oktober 2021 van € 500,- bruto.

Uiteraard is het laatste woord aan de leden van de vakbonden. Als FNV-lid kun je stemmen. Stem over dit resultaat vóór 21 september a.s.!

Stemmen

Zwaarwerkregeling

In de vorige cao hebben we ook afspraken gemaakt over een zwaarwerkregeling. Deze afspraak staat nog steeds. Op dit moment lopen we er tegenaan dat de uitvoering van deze regeling te duur wordt voor bedrijven en kleinere sectoren. We zijn druk bezig om te kijken hoe we deze regeling voor Bruil, maar ook voor andere bedrijven/sectoren, uit kunnen voeren. Zodra er meer duidelijk is, informeren wij jullie en zullen we dit uiteraard ook met Bruil bespreken.

Samen staan we sterk en maak je collega lid!

Is je collega nog geen lid, maak hem of haar dan lid en ontvang zelf € 10,00 wervingspremie.

Nodig een collega uit