De FNV gaat onderhandelen over nieuwe cao Particuliere Beveiliging

En het is de Dag van de Beveiliger

Door Redactie 1 februari 2024

De werkgevers hebben ons laten weten dat ze met ons in gesprek willen over een nieuwe cao Particuliere Beveiliging. Dit terwijl ze eerder hadden aangegeven dat ze de huidige cao willen verlengen. Onder druk van geluiden op de werkvloer en onze massaal ondertekende petitie, gaan ze nu toch met ons onderhandelen over jouw nieuwe cao. Op maandag 12 februari staat de volgende afspraak met de werkgevers gepland.

FNV gaat onderhandelen over nieuwe cao Particuliere Beveiliging

Teken de petitie

Ondanks dat we gaan onderhandelen, moeten we druk blijven uitoefenen. Dus we hebben nog steeds jouw handtekening nodig. Heb je de petitie nog niet getekend? Doe dat alsnog!

Teken de petitie

Dag van de Beveiliger

Vandaag is de eerste Dag van de Beveiliger. Een dag waarop er extra waardering wordt uitgesproken voor wat jij allemaal doet. Want jij bent onmisbaar voor zowel je werkgever als je opdrachtgever. Een mooi moment om eens extra stil te staan bij hoe blij ze met jou (mogen) zijn.

Natuurlijk hoort dit wat ons betreft iedere dag te gebeuren, maar het kan geen kwaad om daar vandaag extra aandacht aan te besteden. Beveiliger is een beroep om trots op te zijn. Heeft jouw werkgever iets leuks voor je gedaan? Laat het ons weten, dan besteden we hier aandacht aan in onze volgende ledennieuwsbrief.

Samen sterk aan de cao-tafel

Juist in deze tijd is een vakbond belangrijk. Steeds weer blijkt dat daar waar werkenden samen hun stem laten horen, er betere afspraken worden gemaakt. Wil jij een grotere, sterkere FNV? Met meer invloed bij jou op de werkvloer, aan de cao-tafel, in de sector Beveiliging en in Den Haag? Sluit je ook aan en word lid. Ben je al lid? Nodig dan je collega’s uit om ook lid te worden. Als dank ontvang jij 10 euro van ons.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.