Enquête cao Royal FloraHolland: wat vind jij belangrijk?

Geef je mening voor 31 december

Door Redactie 13 december 2023

Op 31 maart 2024 verloopt de cao Royal FloraHolland. Half januari starten we de onderhandelingen voor de nieuwe cao. Voordat FNV Agrarisch Groen praat met de directie, willen we graag weten wat jij belangrijk vindt in jouw nieuwe cao. Laat het ons weten en vul snel de enquête in.

checklist cao

Waarom meedoen met de enquête?

Jouw ideeën vormen belangrijke input voor onze voorstellen. En die gebruiken we bij onze onderhandelingen over een nieuwe cao Royal FloraHolland. Laat weten wat jij belangrijk vindt en vul onze enquête in. Dat kan ook als je geen FNV-lid bent. Onder alle deelnemers verloten we mooie thermoflessen. Dus vul de enquête snel in.

Vul de enquête in

Meedoen kan tot en met 31 december 2023.

Deel deze enquête ook met je collega’s

Deze enquête staat open voor leden en niet-leden van de FNV, voor vaste en tijdelijke medewerkers. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter de afspraken die we kunnen maken voor jullie nieuwe cao. Breng daarom ook je collega’s op de hoogte van de enquête.
We houden onze leden via e-mail op de hoogte. Heb je nog geen bericht ontvangen? Check dan of jouw gegevens goed staan in MijnFNV.

Samen staan we sterker

Met meer leden staan we straks nog sterker in de onderhandelingen. Alleen leden kunnen stemmen op het eindbod. Nodig daarom je collega uit om ook lid te worden van de FNV en verdien zelf een tientje.