Kaderportaal live vanaf 22 juni!

Door Redactie 08 juni 2021

Het is bijna zover! Vanaf 22 juni gaat het FNV Kaderportaal live. Een nieuwe plek waar jij als kaderlid terecht kunt voor het laatste nieuws en handige info en toepassingen die je nodig hebt in jouw kaderwerk.

Het is bijna zover: 22 juni gaat het Kaderportaal live!

Mijn FNV

Je ontvangt de 22e een mail zodra je kunt inloggen. Inloggen doe je via dezelfde inloggegevens als voor jouw Mijn FNV-account. Heb je deze nog niet? Maak hem dan nu alvast aan op fnv.nl.

Een portaal op basis van jouw wensen

Bij de ontwikkeling van het portaal is een testpanel van honderden kaderleden én medewerkers betrokken die op meerdere momenten hebben meegekeken en hun input gegeven. Deze input is gebruikt om te komen tot een online omgeving die aansluit bij jouw wensen als kaderlid. Uit het laatste onderzoek (april/mei 2021) kwam bijvoorbeeld naar voren dat de zoekfunctie op het portaal nog kan worden verbeterd en dat er meer logica in de structuur van de kennisbank kon worden aangebracht. Dat zijn punten waar we de afgelopen weken nog hard aan hebben gewerkt.

Werk in uitvoering

22 juni is dus de lancering, maar dat betekent niet dat het Kaderportaal klaar is. Na de lancering gaan we door met het toevoegen van nieuwe informatie en toepassingen op het Kaderportaal. En via het testpanel gaan we proactief op zoek naar verbeterpunten. Het Kaderportaal is dus continu in ontwikkeling. Wil jij ook deel uitmaken van het testpanel? Dat kan!

Meld je aan voor het testpanel

Mijn naam is?

We noemen het Kaderportaal nu… het FNV Kaderportaal. Een prima naam, maar misschien heb jij wel een suggestie voor een veel pakkendere naam. Laat je creativiteit de vrije loop en stuur jouw idee voor een nieuwe naam in naar kaderportaal@fnv.nl.