Kaderleden: bedankt voor jouw inzet!

We wensen je een gelukkig en gezond 2024

Door Redactie 28 december 2023

Ook dit jaar willen we jou ontzettend bedanken voor jouw inzet als kaderlid. Jouw kaderwerk is onmisbaar voor de FNV en haar leden. Hartelijk bedankt! We wensen jou graag een gelukkig en gezond 2024. Op het Kaderportaal, de website die speciaal gebouwd is voor kaderleden, verschenen afgelopen jaar verschillende nieuwe onderdelen. Ook hebben we grote plannen voor volgend jaar. Benieuwd wat precies? Lees hieronder meer.

kaderlid feestdagen

Bekend met het Kaderportaal?

Het Kaderportaal is besloten website speciaal ingericht voor kaderleden. Je vindt hier oneindig veel informatie die handig is voor jouw kaderwerk. Daarnaast kun je hier ook declareren, (kader)nieuws lezen en in contact komen met collega-kaderleden.

Ben je kaderlid en heb je al een account? Dan log je in met jouw Mijn FNV-gegevens. Ben je kaderlid en heb je nog geen account? Maak dan hier een account aan.

Let op: Het Kaderportaal is echt alleen bestemd voor kaderleden.

Dit verscheen in 2023 op het Kaderportaal

Afgelopen jaar verscheen er een aantal nieuwe onderdelen op het Kaderportaal, zoals een nieuwe sectorpagina en een nieuwe rubriek met interviews met kaderleden. Ook organiseerden we de allereerste Kaderwaarderingsdag (een groot succes!) en zijn er speciale uitlegvideo’s voor jou gemaakt.

Lees snel meer op het Kaderportaal

Plannen voor 2024

Team Kaderportaal heeft een aantal grote plannen voor volgend jaar. Zo gaat een deel van de informatie uit de Kaderportaal-kennisbank verhuizen en wordt de kennisbank anders ingericht. Maar ook in 2024 zullen er nieuwe onderdelen gelanceerd worden op het Kaderportaal. Zo is er bijvoorbeeld een heuse prikbord in ontwikkeling…

Lees het op het Kaderportaal