Nodig een ander uit FNV-lid te worden

Als FNV-lid ken jij de voordelen van het lidmaatschap. Gun jij dat anderen ook? En wil je bijdragen aan een grotere, sterkere FNV? Met meer invloed bij jou op de werkvloer, in jouw sector en in Den Haag? Nodig dan collega’s, vrienden of familie uit om ook lid te worden. Als dank ontvang jij 10 euro van ons!

Zo nodig jij een ander uit

• Vul in het formulier je gegevens én het e-mailadres in van degene die je wil uitnodigen.
  • Hij of zij ontvangt een e-mail met de vraag om lid te worden.
  • Wordt de ander lid? Dan ontvang jij een maand later (in de 2e week) als dank 10 euro van ons.
  • Zoek je een goede bestemming voor je 10 euro? Laat je inspireren door de verhalen van andere leden.

Direct iemand lid maken of worden?

Liever direct iemand lid maken? Of lid worden zonder uitnodigingsmail? Ga dan naar direct lid worden. Let op: via deze route ontvangt de werver geen 10 euro.

Prijsstijgingen? #NLverdientBeter

Door de inflatie is het harder nodig dan ooit om samen voor hogere lonen te knokken. De FNV is dan ook een campagne gestart om de inkomens van werkenden en niet-werkenden omhoog te krijgen. Hoe meer leden we hebben, hoe sterker we staan. We zijn dan ook heel blij met jouw bijdrage aan een grotere, sterkere FNV! Ook doen we graag iets extra's voor onze nieuwe leden in deze tijden. Daarom betaalt degene die jij uitnodigt nu slechts 25 euro voor de eerste 6 maanden lidmaatschap.

Verhalen en werftips van leden

Een heleboel leden hebben de afgelopen jaren anderen lid gemaakt van de FNV. Bijvoorbeeld omdat ze uit eigen ervaring weten hoe belangrijk een lidmaatschap is. Of omdat ze een grotere en sterkere FNV willen in hun sector. Een aantal van hen delen hier graag hun verhaal en slimme werftips met jou!

Nog meer verhalen en werftips? Lees dan ook de verhalen van DurkMarielle, Ingrid, Roy, AnilEvert, Rudy en Merdan

Zo werft...

...Erwin (56)

"Met een grote groep leden heb je meer invloed op je werk, salaris en toekomst." -> Lees verhaal

...Froukje (48)

"De vakbond dat zijn wij zelf, daar kunnen werkgevers niet om heen." -> Lees verhaal

...Miran (35)

"Samen kun je een duidelijk signaal afgeven richting werkgevers dat het echt anders moet." -> Lees verhaal

Flyer voordelen lid worden

Wil jij een sterk verhaal in handen tijdens het werven? En jouw collega, vriend of familielid goed kunnen informeren over de vele voordelen van het lidmaatschap? Download dan deze flyer én mail of geef een uitgeprinte versie aan degene die je wil uitnodigen.

In deze flyer staan:

• 7 goede redenen om ook lid te worden
  • Verhalen van leden over waarom zij lid zijn van de FNV
  • Alle zaken waar de FNV dankzij meer leden voor kan blijven strijden
  • 3 manieren waarop degene die jij uitnodigt lid kan worden (en jou kan opgeven voor de 10 euro wervingspremie)

6 goede redenen om een ander lid te maken:

• Je draagt bij aan een grotere, sterkere vakbond
  • Meer invloed in jouw sector én Den Haag
  • Een grotere vuist tijdens cao-gesprekken en reorganisaties
  • Meer inkomens- en werkzekerheid voor iedereen
  • Jouw naasten profiteren van juridisch- en loopbaanadvies
  • Als dank ontvang jij 10 euro van ons