Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens en hier is geen toestemming voor nodig. Daarnaast maken we gebruik van marketing cookies om de website op jouw voorkeuren af te stemmen. Hiervoor kun je onderstaand toestemming geven. Je kunt je instellingen altijd weer wijzigen op de pagina over de cookies.

Functionele & analytische cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de website naar behoren werkt en om analyse uit te voeren

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de website op jouw voorkeur af te stemmen.

Nieuw profiel maken Mijn FNV

Veelgestelde vragen

Wil jij meer weten over het maken van een profiel binnen Mijn FNV? Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Het kan zijn dat op je ledenpas nog een oud nummer staat. Kijk waar je je lidnummer terug kunt vinden.

Krijg jij de melding dat je account niet gevonden is? Dat betekent dat je nog geen account in Mijn FNV hebt. Maak een nieuw account aan door op ‘Nu registreren’ te klikken. Heb je al wel een account gemaakt? Dan heb je hiervoor een ander e-mailadres gebruikt. Op het ingevulde e-mailadres worden geen gegevens gevonden. 

Krijg jij een melding dat er al een gebruiker bestaat met de opgegeven id? Dat betekent dat er op dat e-mailadres al een account bestaat in Mijn FNV. Per e-mailadres kun je maar 1 account koppelen. Om in je account te kunnen moet je een nieuw wachtwoord aanvragen. Daarna kun je je account in. 

Krijg je de melding 'Er is geen account gevonden voor het opgegeven e-mailadres.'? Dat betekent dat je op het e-mailadres dat je net hebt opgegeven geen account hebt in Mijn FNV. Als je al een account had in Mijn FNV was dat aan een ander e-mailadres gekoppeld. Je kunt proberen met het andere e-mailadres alsnog in te loggen. Of je maakt een nieuw account aan op het e-mailadres dat je net hebt opgegeven. 

Heb je in Mijn FNV het juiste e-mailadres ingevuld? Kijk dan in de inbox van dat e-mailadres. De afzender van de mail met de vefiricatiecode is ‘Microsoft namens FNV’. Staat er geen mail van deze afzender in je inbox? Kijk dan ook in je spambox. Heb je hier ook geen e-mail ontvangen? Klik dan op ‘Nieuwe code verzenden’, zodat er een nieuw mailtje wordt gestuurd naar dat e-mailadres.

Krijg jij de melding dat er al een gebruiker bekend is op het id? Dat betekent dat er al een account bestaat op dit e-mailadres. Is het jouw e-mailadres? Klik dan op ‘wachtwoord vergeten?’. Je krijgt dan in je mail een 6 cijferige code, waarna je je wachtwoord kunt veranderen zodat je weer in je account kunt.

Nee, dat kan helaas niet.

Nee, dat kan niet. Per e-mailadres kun je maar 1 Mijn FNV account koppelen. Per uniek lidnummer moet er dus ook een uniek e-mailadres zijn.

Het kan zijn dat de ingevulde gegevens niet overeenkomen met welke gegevens wij van jou in het systeem hebben. Misschien ben je bijvoorbeeld verhuisd en hebben wij jouw nieuwe adres nog niet in ons systeem staan. Kun je bedenken welke gegevens je eventueel nog niet in ons systeem hebt laten aanpassen? Vul dan je oude gegevens in. Na inloggen kun je die meteen wijzigen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met het contactcentrum.

Op deze manier koppelen we jouw account – e-mailadres en wachtwoord – aan de gegevens die wij al van jou in het systeem hebben. Zo kun jij op elk moment je gegevens bekijken en eventueel aanpassen. Vanwege veiligheid baseren we de koppeling op meerdere van jouw gegevens. 

Krijg jij de melding dat er iets mis is gegaan? Dan is er iets niet goed gegaan in het koppelen van jouw gegevens aan jouw account. Zoals de melding al zegt kun je het beste contact opnemen met het Contactcenter. Zij helpen je verder. 

Ja dit kan! Je maakt hiervoor een gast-account aan. Hiermee kun je toegang krijgen tot bepaalde informatie, maar heb je niet alle voordelen en mogelijkheden die een lid wel heeft. Hoe je dit doet? Klik op Mijn FNV en maak vervolgens een account aan. Na het invullen van je naam en verifiëren van je e-mailadres kun je aangeven nog geen lid te zijn. Je komt vervolgens op een startpagina voor niet-leden.

Zo maak je een profiel aan voor Mijn FNV

Staat je vraag er niet bij?

Kom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!

Naar Service & Contact

Kom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!

Naar Service & Contact

Meer vragen over een ander onderwerp?

Terug naar alle veelgestelde vragen

WORD LID EN STA STERKER IN JE (WERK)SCHOENEN

  • Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Altijd hulp bij een toekomstig arbeidsconflict
  • Hulp bij letselschade en beroepsziekte
  • Een goede cao voor jouw sector
  • Persoonlijk advies over werk en loopbaan
  • Korting met je ledenpas