Wel een Mijn FNV-account, maar geen toegang tot het Kaderportaal?

Dit moet je doen

Ben je lid van de FNV? En heb jij een vrijwilligersfunctie bij de FNV? Ofwel: ben jij kaderlid? Als je kaderlid bent én een Mijn FNV-account hebt, maar geen toegang tot het Kaderportaal, dan moet je mogelijk contact opnemen met je begeleidend bestuurder. Lees hieronder waarom.

Juiste registratie in CRM-systeem

Fijn dat je wil inloggen op het Kaderportaal. Het Kaderportaal is een besloten wegomgeving voor onze kaderleden, ofwel vrijwiligers van de FNV. Op het portaal vind je informatie, documenten en tools die jou helpen bij jouw kaderwerk.

Als je kaderlid bent én een Mijn FNV-account hebt, maar geen toegang tot het Kaderportaal, is het mogelijk dat jij nog niet goed geregistreerd staat in het CRM-systeem van de FNV. Jouw begeleidend bestuurder kan regelen dat jij wel als kaderlid geregistreerd wordt.

Let op: toegang voor kaderleden van aangesloten bonden is momenteel nog niet mogelijk.

Wat te doen?

Let op: onderstaand geldt alléén voor kaderleden (niet voor leden). En ook niet voor FNV-kaderleden die lid zijn van een aangesloten bond.

Mail jouw vakbondsbestuurder en:

• Geef aan dat inloggen in het Kaderportaal niet lukt.
  • Geef aan dat je wel een Mijn FNV-account hebt.
  • Vraag of jouw vakbondsbestuurder jou als kaderlid kan registreren in het CRM-systeem.
  • Vermeld jouw lidnummer en vrijwilligersfunctie(s) bij de FNV.

Voorbeeldmail

Let op: onderstaand geldt alléén voor kaderleden (niet voor leden). En ook niet voor FNV-kaderleden die lid zijn van een aangesloten bond.

Beste [naam],

Ik heb geprobeerd in te loggen bij het Kaderportaal, maar dat is niet gelukt. Ik heb wel een Mijn FNV-account. Ik las dat het mogelijk is dat ik nog niet als kaderlid in het CRM-systeem sta geregistreerd. Een vakbondsbestuurder zou dit moeten kunnen oplossen. Wil jij mij in het CRM-systeem registreren als kaderlid?

• Mijn lidnummer is:
  • Mijn kaderfunctie(s) is/zijn:

Vriendelijke groet,

[Naam]