Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens en hier is geen toestemming voor nodig. Daarnaast maken we gebruik van marketing cookies om de website op jouw voorkeuren af te stemmen. Hiervoor kun je onderstaand toestemming geven. Je kunt je instellingen altijd weer wijzigen op de pagina over de cookies.

Functionele & analytische cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de website naar behoren werkt en om analyse uit te voeren

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de website op jouw voorkeur af te stemmen.

Mijn FNV

Is iets je niet helemaal duidelijk? Wij hebben veelgestelde vragen over MijnFNV voor je op een rij gezet.

Algemeen

Als je een profiel aanmaakt in Mijn FNV, kun je je eigen gegevens beheren. Je kunt hier o.a. je betaalgegevens en naw-gegevens beheren en ook je contributie betalen of een machtiging afgeven om via automatische incasso jouw contributie te betalen. Ook kun je hier een vraag stellen over werk en inkomen of over je lidmaatschap.

Op de FNV-website vind je rechtstboven een knop 'Mijn FNV'. Via deze button kun je toegang krijgen tot je account. 

Wanneer je bent ingelogt zie je rechtsboven je naam staan. Daarnaast staat een pijltje. Als je op het pijltje klikt, verschijnt de mogelijkheid om uit te loggen.

Aan het begin van de maand geeft het systeem aan dat je de contributie voor die maand nog moet betalen. 

Als je langer dan 2 uur niet actief bent geweest op de pagina's binnen Mijn FNV, word je voor de veiligheid uitgelogd. Zo kan er niemand misbruik maken van de gegevens in je account. 

Als je kaderlid bent of als je consulent bent, kun je in het eerste scherm nadat je bent ingelogd kiezen of je als lid, kaderlid of consulent aan de slag wilt in Mijn FNV. Op die manier zijn jouw eigen gegevens niet zichtbaar als je een lid aan het helpen bent. Wil je iets wijzigen in je eigen gegevens? Dan kun je rechtsboven aangeven dat je je gegevens als lid wilt bekijken. 

Een nieuw profiel maken

Het kan zijn dat op je ledenpas nog een oud nummer staat. Kijk waar je je lidnummer terug kunt vinden.

Krijg jij een melding dat er al een gebruiker bestaat met de opgegeven id? Dat betekent dat er op dat e-mailadres al een account bestaat in Mijn FNV. Per e-mailadres kun je maar 1 account koppelen. Om in je account te kunnen moet je een nieuw wachtwoord aanvragen. Daarna kun je je account in. 

Nee, dat kan niet. Per e-mailadres kun je maar 1 Mijn FNV account koppelen. Per uniek lidnummer moet er dus ook een uniek e-mailadres zijn.

Krijg jij de melding dat je account niet gevonden is? Dat betekent dat je nog geen account in Mijn FNV hebt. Maak een nieuw account aan door op ‘Nu registreren’ te klikken. Heb je al wel een account gemaakt? Dan heb je hiervoor een ander e-mailadres gebruikt. Op het ingevulde e-mailadres worden geen gegevens gevonden. 

Krijg je de melding 'Er is geen account gevonden voor het opgegeven e-mailadres.'? Dat betekent dat je op het e-mailadres dat je net hebt opgegeven geen account hebt in Mijn FNV. Als je al een account had in Mijn FNV was dat aan een ander e-mailadres gekoppeld. Je kunt proberen met het andere e-mailadres alsnog in te loggen. Of je maakt een nieuw account aan op het e-mailadres dat je net hebt opgegeven. 

Op deze manier koppelen we jouw account – e-mailadres en wachtwoord – aan de gegevens die wij al van jou in het systeem hebben. Zo kun jij op elk moment je gegevens bekijken en eventueel aanpassen. Vanwege veiligheid baseren we de koppeling op meerdere van jouw gegevens. 

Krijg jij de melding dat er iets mis is gegaan? Dan is er iets niet goed gegaan in het koppelen van jouw gegevens aan jouw account. Zoals de melding al zegt kun je het beste contact opnemen met het ContactCenter. Zij helpen je verder. 

Krijg jij de melding dat er al een gebruiker bekend is op het id? Dat betekent dat er al een account bestaat op dit e-mailadres. Is het jouw e-mailadres? Klik dan op ‘wachtwoord vergeten?’. Je krijgt dan in je mail een 6 cijferige code, waarna je je wachtwoord kunt veranderen zodat je weer in je account kunt.

Nee, dat kan helaas niet.

Ja dit kan! Je maakt hiervoor een gast-account aan. Hiermee kun je toegang krijgen tot bepaalde informatie, maar heb je niet alle voordelen en mogelijkheden die een lid wel heeft. Hoe je dit doet? Klik op Mijn FNV en maak vervolgens een account aan. Na het invullen van je naam en verifiëren van je e-mailadres kun je aangeven nog geen lid te zijn. Je komt vervolgens op een startpagina voor niet-leden.

Heb je in Mijn FNV het juiste e-mailadres ingevuld? Kijk dan in de inbox van dat e-mailadres. De afzender van de mail met de vefiricatiecode is ‘Microsoft namens FNV’. Staat er geen mail van deze afzender in je inbox? Kijk dan ook in je spambox. Heb je hier ook geen e-mail ontvangen? Klik dan op ‘Nieuwe code verzenden’, zodat er een nieuw mailtje wordt gestuurd naar dat e-mailadres.

Het kan zijn dat de ingevulde gegevens niet overeenkomen met welke gegevens wij van jou in het systeem hebben. Misschien ben je bijvoorbeeld verhuisd en hebben wij jouw nieuwe adres nog niet in ons systeem staan. Kun je bedenken welke gegevens je eventueel nog niet in ons systeem hebt laten aanpassen? Vul dan je oude gegevens in. Na inloggen kun je die meteen wijzigen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met het contactcentrum.

Wachtwoord/e-mailadres vergeten

Krijg je de melding 'Er is geen account gevonden voor het opgegeven e-mailadres.'? Dat betekent dat je op het e-mailadres dat je net hebt opgegeven geen account hebt in Mijn FNV. Als je al een account had in Mijn FNV was dat aan een ander e-mailadres gekoppeld. Je kunt proberen met het andere e-mailadres alsnog in te loggen. Of je maakt een nieuw account aan op het e-mailadres dat je net hebt opgegeven. 

Je hebt je wachtwoord meer dan 10 keer verkeerd ingevuld. Op dit moment kun je een minuut niet meer inloggen. Typ je daarna je correcte wachtwoord in. Weet je je wachtwoord niet meer? Vraag dan een nieuwe aan. 

Het makkelijkst is dan een nieuw profiel aan te maken met een ‘nieuw’ of ander e-mailadres. Je kunt aan één persoon meerdere e-mailadressen koppelen, dus dat is geen probleem. 

Klik op ‘wachtwoord vergeten?’. Je krijgt dan in je mail een 6 cijferige code, waarna je je wachtwoord kunt veranderen.

De afzender van de mail waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen is ‘Microsoft namens FNV’. Staat er geen mail van deze afzender in je inbox? Kijk dan ook in je spambox. Heb je hier ook geen e-mail ontvangen? Check voor de zekerheid of je geen typefouten hebt gemaakt in je e-mailadres. Klik vervolgens op ‘Nieuwe code verzenden’, zodat er een nieuw mailtje wordt gestuurd.

Je moet 2x je nieuwe wachtwoord invullen, maar er zit verschil tussen die 2 wachtwoorden. Vul beide nieuwe wachtwoorden opnieuw in, en let op dat je geen typfouten maakt.

Staat je vraag er niet bij? 

Bel dan met ons Contactcenter via 088 - 368 0 368. Wij zijn elke werkdag van 8:30 tot 17:30 uur bereikbaar.

Word lid en sta sterker in je (werk)schoenen

  • Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector
  • Altijd hulp bij een toekomstig arbeidsconflict
  • Persoonlijk advies over werk en loopbaan
  • Hulp bij letselschade en beroepsziekte
  • Korting met je ledenpas