Jubilarishuldiging Lokaal FNV Borger-Odoorn

Door Redactie 30 november 2022

Bron: Chienus Lotterman

Op vrijdagmiddag 18 november 2022 werden de jubilarissen in het netwerk Borger-Odoorn in het zonnetje gezet. We begonnen de middag met een toespraak van Deddy Dorenbos, bestuurder FNV kinderopvang.

Daarna werden de jubilarissen die 60 jaar, 50 jaar, 40 jaar en 25 jaar lid zijn gehuldigd en werd hen een speldje overhandigd. Het was leuk om de verhalen te horen waarom leden toentertijd lid zijn geworden en waar ze werkzaam zijn geweest of nog steeds werken.

Er waren veel leden uit de bouwsector, er was zelfs een voormalig burgemeester aanwezig en er was een vrouwelijk lid die laborant bij de wegenbouw is geweest.

Onder de jubilarissen die 25 jaar lid zijn, waren opmerkelijk veel vrouwelijke leden aanwezig. Onder het genot van een High Tea werd de feestelijke huldiging afgesloten met een filmpje van de geschiedenis van de vakbond met beelden van acties die zijn gevoerd. Met dank aan de kaderleden die meegeholpen hebben met de organisatie was het een geslaagde huldiging.