Werk je in een slagerij en wil je beter met een computer leren omgaan?

Schrijf je in voor de training

Door Redactie 05 september 2020

We regelen steeds meer zaken met de computer. Bankzaken regelen, winkelen, een afspraak maken bij de huisarts, we doen het steeds vaker digitaal. Ook informatie over zaken die met je werk te maken hebben worden steeds vaker digitaal verspreid. Speciaal voor werknemers die werken in slagerijen.

Werk je in een slagerij en wil je beter met een computer leren omgaan?

Zelf aan de slag

Maar de weg vinden op internet is niet altijd eenvoudig. Daarom biedt de FNV nu deze computer training aan. In deze training leer je hoe het internet werkt en hoe je zaken kunt zoeken en vinden. Je leert ook te werken met e-mail en hoe je online kan communiceren. Er is ook ruimte voor internet veiligheid en het gebruik van DigiD. Er is ook volop ruimte voor eigen vragen.

Tijdens de training ga je op een laptop aan de slag en leer je je weg vinden. Na deze training kun je zelf aan de slag op elke computer. Voor deze training is geen computerervaring of voorkennis nodig.

Waar en wanneer

De training bestaat uit 2 dagen. De training wordt overdag gegeven en kun je onder werktijd volgen. Je hoeft hier geen vrije dagen voor op te nemen. Dit is geregeld in de cao.

• Weert: 29 september, 13 oktober 9.30 uur tot 16.00 uur
  • Deventer: 30 september, 14 oktober 9.30 uur tot 16.00 uur
  • Utrecht: 30 september, 14 oktober 9.30 uur tot 16.00 uur
  • Amsterdam: 1 oktober, 15 oktober 9.30 uur tot 16.00 uur

Gratis

Aan deze training zijn geen kosten verbonden en is voor leden en niet-leden van de FNV. Neem gerust je collega mee. Bij over inschrijving hanteren wij max 2 per vestiging. Je hoeft geen laptop mee te nemen. Wij zorgen dat er in iedere locatie voldoende laptops zijn, waarmee je kunt oefenen.

Aanmelden

Aanmelden kan tot uiterlijk 21 september. Wees er snel bij. In verband met het coronavirus zijn er een beperkt aantal plekken beschikbaar. We hanteren de RIVM richtlijnen.

Aanmelden kan door het bijgevoegde inschrijfformulier op te sturen naar;
FNV o.v.v. computertraining
Antwoordnummer 61
7400 WB Deventer (geen postzegel nodig)