Hartslagmeter Sport en Zwembaden

Vul onze vragenlijst in

Door Redactie 4 augustus 2020

Hoe klopt jouw hart voor het werken in de sport en zwembaden? Zit je lekker op je plek, kun je je voldoende ontwikkelen? Wat vind je dat er goed gaat, wat kan er beter? De FNV legt de vinger aan de pols en meet 1x per jaar wat jij en je collega's in de sportsector nu eigenlijk écht belangrijk vinden.

Waarom wil de FNV dit weten?

Dat doen we om nog beter te kunnen opkomen voor jouw belangen. En bovendien kunnen we zien hoe de sportsector scoort in vergelijking met andere sectoren. Dus daarom willen je van je weten: Kun je goed rondkomen? Is er een goede balans tussen werk en privé? Heb je voldoende regie over je werkzaamheden?

Vragen over de cao en corona

Een tweede set vragen gaat over de cao sport of cao zwembaden. Je kunt de huidige cao sport ook nalezen in de cao sport app (heb jij die al gedownload?). Zet wat jij belangrijk vindt bovenaan jouw lijst. Hoe kunnen we nog beter bijdragen aan bijvoorbeeld je persoonlijke ontwikkeling? De vakbond vertegenwoordigt jou als lid, maar door deze vragenlijst mag je ook als niet-lid van je laten horen.

De laatste vragen gaan over corona en de verwachte gevolgen. Wat doet de crisis met jouw werk?

Vul de enquête in

Val je onder de cao sport, dan vul je enquete in voor sport. En werk je in de zwembaden, dan vul je de enquete zwembaden in. Het invullen kost ongeveer 15 minuten (voor de snelle lopers) tot 20 minuten. Tussentijds kun je gewoon even pauzeren en later verder gaan. Als je over de finish bent krijg je een score te zien op de Gewoon Goed Werk meter. Die resultaten kun je vergelijken met die van anderen. Klaar voor de start?

Start de enquête sport

Start de enquête zwembaden