Ledenraadpleging eindbod Looncomponent Trainmanagers NS Internationaal

portret Henri Janssen
Door Henri Janssen 21 juli 2021

Breng via onderstaande button je stem uit over het eindbod looncomponent Trainmanagers NS Internationaal.

Klik hier voor het door NS Internationaal uitgebrachte eindbod. Verdere informatie over het eindbod en het digitale formulier waarin de Trainmanagers de stem kunnen uitbrengen, tref je via de onderstaande link aan.

Mogelijke uitkomsten

Als de meerderheid van de leden (50% +1) voor het eindbod stemt, zal FNV Spoor dit eindbod ondertekenen. Als de meerderheid het eindbod echter verwerpt, staat de weg vrij om NS een ultimatum te stellen. Daarin zullen de vakbonden teruggrijpen naar hun oorspronkelijke inzet. (verhoging van de bestaande competentietoeslag voor de Benelux met 50% en voor de anderen met 100%). %. Waarbij we in het ultimatum zullen opnemen dat de verhoging voor de kartrekkers van Thalys /Eurostar met terugwerkende kracht vanaf 1 april 2018 wordt toegekend. Uiteraard vragen we ook naar de actiebereidheid. Aan de hand van de uitslag van de raadpleging zullen wij onze volgende stappen bepalen. Deze delen wij uiteraard t.z.t. met jullie.

Klik hier om je steem uit te brengen;

Met vriendelijke groeten,

Roos Rahimi - Bestuurder/Onderhandelaar FNV Spoor