Praat mee over de krimpplannen van NS

Het is nu of nooit

Door Redactie 04 september 2020

De afgelopen weken hebben leden zich bij FNV Spoor opgegeven voor digitale of fysieke bijeenkomsten. De grote meerderheid geeft de voorkeur aan digitale bijeenkomsten. Daarom organiseren wij 5 digitale bijeenkomsten op verschillenden dagen en tijden. Zo heeft iedereen de mogelijkheid om deel te nemen. Tijdens deze digitale bijeenkomsten lichten we de krimpplannen van NS toe en kan je vragen stellen.

Praat mee over de krimpplannen van NS

Digitale bijeenkomsten

• Donderdag 10 september 2020 14:30-16:30

fnv.nl/raadpleging10september

• Maandag 14 september 2020 19:00-21:00

fnv.nl/raadpleging14september

• Donderdag 17 september 2020 10:00-12:00

fnv.nl/raadpleging17september

• Maandag 21 september 2020 19:00-21:00

fnv.nl/raadpleging21september

• Donderdag 24 september 2020 14:30-16:30

fnv.nl/raadpleging24september

Kramendagen

Naast deze digitale sessies organiseren we op diverse standplaatsen inloopsessies: kramendagen. Daar zijn de FNV Spoor-bestuurders Roos Rahimi of Henri Janssen aanwezig om met jullie in gesprek te gaan. Wanneer er waar een kraamdag is, horen jullie via de kadergroepen van de betreffende regio en standplaats.

Uitbrengen van je stem

De digitale bijeenkomsten en de kramendagen zijn bedoeld om de plannen van NS en de impact daarvan uit te leggen en jullie vragen te beantwoorden. Vervolgens moet de leden van FNV Spoor formeel hun stem uitbrengen. Dat gebeurt ook digitaal. Leden krijgen een apart bericht met een link naar waar jullie kunnen stemmen.