Vervolg toekomstplannen NS

Wat vind jij van de plannen?

Door Redactie 17 augustus 2020

Een grote meerderheid van de leden van de vakbonden gaf mandaat om met de directie van NS over de cao, pensioenen en de toekomst van NS te gaan praten. We zijn daarom het gesprek met NS aangegaan en hebben de NS directie uitgedaagd om samen tot mooie afspraken te komen. Na 2 formele gespreksrondes zijn wij er helaas niet samen uitgekomen. Daarom is het tijd om terug te gaan naar de leden.

Vervolg toekomstplannen NS

Plannen NS

Hier kun je de voorstellen van NS lezen. Je ziet wat de plannen van NS per functiegroep zijn. Vanzelfsprekend heb je veel vragen en opmerkingen over deze plannen. Wij willen je de gelegenheid geven om dit met ons te bespreken. Vervolgens is het aan de leden om te beslissen wat ze van de plannen vinden. De uitkomst van deze raadplegingen koppelen wij, in september, terug aan de NS.

Nu of nooit, jouw stem is van belang

Het is essentieel om nu te laten horen wat je van de plannen vindt. In het belang van NS, je collega’s en jezelf. Het liefst willen wij langs alle standplaatsen en iedereen spreken. Vanwege de coronamaatregelen kan dat mogelijk overlast veroorzaken en kunnen wij niet met grote groepen bij elkaar komen. Het is belangrijk dat we deze voorstellen in alle rust met elkaar kunnen bespreken. Ieder lid kan daarom kiezen om deel te nemen aan een digitale of een fysieke bijeenkomst.

Meld je vooraf aan

Voor fysieke bijeenkomsten moeten zalen gereserveerd worden die voldoen aan de coronamaatregelen. Daarom kunnen wij alleen met aanmeldingen vooraf werken. Wij vragen je daarom om je keuze voor een online bijeenkomst of een fysieke bijeenkomst aan ons door te geven.

Geef je voorkeur door