Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens en hier is geen toestemming voor nodig. Daarnaast maken we gebruik van marketing cookies om de website op jouw voorkeuren af te stemmen. Hiervoor kun je onderstaand toestemming geven. Je kunt je instellingen altijd weer wijzigen op de pagina over de cookies.

Functionele & analytische cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de website naar behoren werkt en om analyse uit te voeren

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de website op jouw voorkeur af te stemmen.

Leden FNV callcenters stemmen in met nieuwe cao

Afspraken zijn stap in de goede richting

Redactie
Door Redactie 14 september 2020

79% van de leden van FNV Callcenters stemde in met de nieuwe cao. De afspraken in de nieuwe cao zijn een stap in de goede richting, vinden de leden. Maar het kan beter.  

Leden FNV callcenters stemmen in met de nieuwe cao

Thuiswerken

In de cao staan onder andere afspraken over een thuiswerkvergoeding, salarisverhoging van 1,5% tot maximaal 5,5% boven het minimumloon en een eenmalige bonus voor werknemers die werken bij een bedrijf dat is aangesloten bij de werkgeversorganisatie WFC.

Pensioen

De leden willen ook graag afspraken over een pensioen. Ook moeten de afspraken in de cao gaan gelden voor alle werknemers in callcenters. Deze onderwerpen komen op de agenda van de volgende cao-onderhandelingen. 
 

Lees de brief met de afspraken in de nieuwe cao callcenters