Leden FNV callcenters stemmen in met nieuwe cao

Afspraken zijn stap in de goede richting

Redactie
Door Redactie 14 september 2020

79% van de leden van FNV Callcenters stemde in met de nieuwe cao. De afspraken in de nieuwe cao zijn een stap in de goede richting, vinden de leden. Maar het kan beter.  

Leden FNV callcenters stemmen in met de nieuwe cao

Thuiswerken

In de cao staan onder andere afspraken over een thuiswerkvergoeding, salarisverhoging van 1,5% tot maximaal 5,5% boven het minimumloon en een eenmalige bonus voor werknemers die werken bij een bedrijf dat is aangesloten bij de werkgeversorganisatie WFC.

Pensioen

De leden willen ook graag afspraken over een pensioen. Ook moeten de afspraken in de cao gaan gelden voor alle werknemers in callcenters. Deze onderwerpen komen op de agenda van de volgende cao-onderhandelingen. 
 

Lees de brief met de afspraken in de nieuwe cao callcenters

Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast maken we optioneel gebruik van statistische en marketing cookies. De functionele en statistische cookies maken geen gebruik van persoonsgegevens. De marketing cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Onderstaand kun je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie, of om op ieder moment je instellingen weer te wijzigen, kun je terecht op onze pagina over de cookies.

Functionele cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de websites naar behoren functioneert.

Statistische cookies

:

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de websites op jouw voorkeur af te stemmen.