OR-verkiezingen bij Big Bazar

Kies een FNV-kandidaat!

portret Linda Vermeulen
Door Linda Vermeulen 14 oktober 2021

De verkiezingen van de ondernemingsraad gaan beginnen bij Big Bazar! Dat is goed nieuws. Leden van de FNV hebben aangekaart dat de ondernemingsraad van Big Bazar de afgelopen jaren onwettig tot stand was gekomen. Dat er nu wel verkiezingen zijn, is dus een enorm positieve ontwikkeling voor de democratie en de inspraak bij Big Bazar. Belangrijk dus om mee te doen en je stem te laten horen.

Kies een FNV-kandidaat

Op de kieslijst staan twee medewerkers van Big Bazar die via de FNV echt een verschil maken in de winkels. Zij kunnen in de ondernemingsraad ook echt een goede en kritische bijdrage leveren. Wil je dat de communicatie vanuit de directie verbetert, en ben je voor meer openheid, eerlijkheid en transparantie, kies dan voor Roelie Hoornstra en Henri Hagting.

Recht op geheime stemming

Vrijdag en zaterdag zijn de verkiezingen. De FNV heeft de organisatie van de verkiezingen aangeschreven over de manier van stemmen. Vervolgens zijn er vanuit de or stappen genomen om de verkiezingsprocedure beter te laten verlopen. Dat verdient een pluim! Mensen hebben recht op een geheime stemming, de mogelijkheid om te rommelen met de uitslag moet uitgesloten worden. Vanuit de FNV vinden we het heel belangrijk om dat in de gaten te houden.

Team-FNV

Veel succes met het kiezen! En als je denkt: misschien wil ik zelf ook wel opkomen voor verbeteringen in de winkels – door actief te worden bij de FNV, neem dan vooral contact op met ondergetekenden.