Brocacef waardeer je werknemers en luister

Bonden roepen Brocacef op om betere cao-voorstellen te doen

portret Iris van der Veen
Door Iris van der Veen 12 juli 2019

FNV en CNV doen in een gezamenlijke brief een oproep aan de directie van Brocacef om betere voorstellen te doen voor de nieuwe cao. Tot nu toe zet Brocacef in op versobering van regelingen voor medewerkers. Dus op een slechtere cao. Wij willen graag verder praten over een goede cao. Ook over veranderingen. Maar hiervoor moet jullie werkgever wel betere voorstellen op tafel leggen.

brief versturen

Het gaat goed met Brocacef

Het gaat goed met Brocacef. Maar daar zien we niets van terug in de cao-voorstellen van de directie. Integendeel, Brocacef zet in op een slechtere cao met versobering van regelingen voor medewerkers.

Door inzet medewerkers

De goede resultaten van Brocacef komen niet uit de lucht vallen. Dag in dag uit zetten jij en je collega’s je daar hard voor in.

Dat verdient een goede cao

Jullie inzet verdient een goede cao met hoger loon en afspraken over minder werkdruk. Kortom een cao die goed is voor jou en je collega’s.

Kom met betere voorstellen Brocacef

Tot begin september geven we de directie van Brocacef de tijd om te reageren op de brief met onze oproep om betere cao-voorstellen (pdf) te doen.

Samen sterker voor goede cao

Vóór en mét jou en je collega’s zet FNV Handel zich graag in voor een goede en fatsoenlijke cao. Een cao met goed meer loon en minder werkdruk. Kortom een betere cao zonder verslechteringen. Samen staan we sterker en bereiken we meer. Is je collega nog geen lid? Vraag hem of haar om zich bij ons aan te sluiten.

Reageren

Wil je reageren op dit bericht? Stuur dan een mail naar Iris van der Veen