Kom naar de Brocacef FNV-kantinebijeenkomsten

portret Iris van der Veen
Door Iris van der Veen 14 mei 2019

Eerder deze week berichtten wij je dat FNV kantinebijeenkomsten plant naar aanleiding van de cao-voorstellen van Brocacef. Wij hebben hier na één onderhandelingsronde al behoefte aan, omdat de voorstellen die Brocacef doet ingrijpend zijn. FNV wil weten wat jullie vinden van de voorstellen: kunnen wij op basis van deze voorstellen in gesprek, zo ja onder welke omstandigheden? Grijp je kans, en laat ons horen wat jij vindt.

Verplegend personeel in kantine

Planning

Omdat er vrij weinig tijd zit tussen het eerste overleg en het vervolgoverleg, lukt het niet om alle locaties aan te doen. Wij hebben ervoor gekozen om de grootste logistieke locaties te bezoeken. Mocht er een groep leden zijn uit bijvoorbeeld Deventer die behoefte heeft aan een bijeenkomst, dan kun je contact opnemen en kijken we samen naar de mogelijkheden. Mail: iris.vanderveen@fnv.nl

Volgend overleg

Op 4 juni staat het tweede cao-overleg gepland. Voor ons is het belangrijk dat we veel input krijgen tijdens de kantinebijeenkomsten zodat we dit terug kunnen geven aan de directie. Wij houden je op de hoogte van het vervolg.