Informatiebijeenkomsten cao Defensie 2021 geannuleerd

Door Redactie 15 november 2021

De deze week geplande informatiebijeenkomsten van de defensievakbonden over de uitkomst van de arbeidsvoorwaardenbesprekingen voor 2021 zijn geannuleerd.

Informatiebijeenkomsten cao Defensie 2021 geannuleerd

De defensievakbonden hebben de afgelopen 2 weken op diverse defensielocaties samen een toelichting gegeven op de uitkomst van de arbeidsvoorwaardenbesprekingen. Ook voor deze week stonden meerdere bijeenkomsten in het land op het programma. Door de nieuwe coronamaatregelen en de vertaling daarvan bij het ministerie van Defensie, moeten wij deze laatste bijeenkomsten helaas annuleren.

Eigen achterbanraadplegingen

Wij vinden dat erg jammer, maar ook onvermijdelijk. Uiteraard gaan de eigen achterbanraadplegingen van de diverse bonden gewoon door.

Als gezamenlijke bonden kijken wij nog naar de mogelijkheid om de presentatie, die voor de informatiebijeenkomsten gemaakt is, breed te verspreiden.