Ledenbijeenkomsten voor nieuwe cao Waterbedrijven

Save the date!

Door Redactie 13 april 2021

Op 1 april hebben we samen met de bonden CNV en AVV een onderhandelaarsresultaat bereikt voor een nieuwe cao Waterbedrijven. Voordat we het resultaat in stemming willen brengen bij de achterbannen, willen we gezamenlijk een tweetal ledenbijeenkomsten organiseren. Helaas zal dit door de coronamaatregelen digitaal zijn, maar we hopen dat de opkomst desalniettemin hoog zal zijn!

Save the date

Tijdens deze bijeenkomsten willen wij graag uitleg geven over het onderhandelingsresultaat, eventuele vragen beantwoorden en horen van jullie wat jullie ervan vinden. Wij organiseren twee bijeenkomsten waarvoor je je direct kunt aanmelden door op de datum van je keuze te klikken.

Eerste bijeenkomst

De eerste bijeenkomst zal zijn op woensdag 14 april van 14:00 uur tot 15:00 uur (werkgevers hebben aangegeven dat medewerkers onder werktijd deze bijeenkomst mogen bijwonen).

Meld je aan

Tweede bijeenkomst

De tweede bijeenkomst zal zijn op 15 april van 19:00 uur tot 20:00 uur.

Meld je aan

Nodig uit

Nodig je collega’s ook uit om deze bijeenkomst bij te wonen, deze cao gaat hem/haar immers ook aan! Zodra je je hebt aangemeld ontvang je een link voor de bijeenkomst. Je kunt al stemmen over het onderhandelingsresultaat.

Wil je weten hoe de loonsverhoging er voor jou uitziet? Check dan nu deze tool!