Online regionale ledenbijeenkomst cao Gemeenten

Door Redactie 29 april 2021

Na de twee landelijke bijeenkomsten van 6 april organiseert FNV Overheid, samen met CNV Overheid en CMHF, in mei en juni vier online regiobijeenkomsten voor leden en niet-leden.

Save the date

Om het geheugen weer even op te frissen: de VNG kwam met een loonbod van 0,5%. Bovendien bood de VNG geen vooruitzicht op een goede vitaliteitsregeling. Ook wilden zij de na-wettelijke werkeloosheidsuitkering afschaffen en het derde ziektejaar verder versoberen. Hiermee krijg jij niet de waardering die je verdient, juist nu!

Zet jouw regiobijeenkomst in je agenda

Daarom organiseren we nu vier digitale regiobijeenkomsten voor leden en niet-leden van gemeenten, veiligheidsregio’s en gemeentelijke samenwerkende organisaties. Daarin praten we jou en je collega’s kort bij over de situatie en willen we met jou kijken op welke manier we druk kunnen uitoefenen voor een goede cao en concrete afspraken. Ook jij kunt hieraan actief meedoen!

Hoe aanmelden en deelnemen?

Wanneer: er zijn vier regiobijeenkomsten (1 per regio):

• Maandag 31 mei van 12.00 – 13.30 uur (Friesland/Groningen/Drenthe)
  • Maandag 31 mei van 12.00 – 13.30 uur (Utrecht/Overijssel/Gelderland)
  • Dinsdag 1 juni van 12.00 – 13.30 uur (Noord Holland/Zuid Holland/Flevoland)
  • Dinsdag 1 juni van 15.30 – 17.00 uur (Brabant/Zeeland/Limburg)

Waar: Online, vanuit je (thuis)werkplek

Aanmelden: Ga naar fnv.nl/caogemeentenregiobijeenkomsten, selecteer de datum en het tijdstip die horen bij de regio van de gemeente waarvoor je werkt en meld je aan. Er zit een maximum aan het aantal deelnemers dus wees er snel bij! Aanmelden kan t/m 25 mei 2021.

Deelname: De link naar de bijeenkomst ontvang je uiterlijk donderdag 27 mei.

Samen staan we sterk

Omdat we ook graag horen hoe jouw collega’s die (nog) geen lid zijn, over hun arbeidsvoorwaarden denken, vragen wij je deze uitnodiging aan hen door te sturen. Want samen, sta jij sterker!