De online Zomer Safari komt eraan

Je kunt je nu aanmelden, gratis en speciaal voor gemeenteambtenaren

Door Redactie 29 juni 2021

Na de grote successen van de A&O Summer en Winterschool, organiseert A&O fonds Gemeenten dit jaar een tweetal dagen onder de naam Zomer Safari. Op 8 juli 2021 vindt de eerste plaats, de tweede is op 9 september 2021.

Zomer Safari

Thema's

Het thema op 8 juli is 'Vitaal de zomer in'. Het thema op 9 september is 'Hybride werken'. Onderwerpen die ons allemaal raken. Daarom is het van belang om hier goed over geïnformeerd te worden, dus meld je aan voor deze dagen!

Wie kan meedoen?

De Zomer Safari is gratis en speciaal voor alle ambtenaren die bij een gemeente of gemeentelijke organisaties werken. Het wordt georganiseerd mede op initiatief van de vakbonden binnen de overheid, waaronder FNV Overheid.

Het programma

8 juli - Vitaal de zomer in

Het programma op 8 juli staat volledig in het teken van vitaliteit en lekkerder in je vel zitten, waardoor jij vitaal de zomer in kan. De keynotespreker van ons programma is de inspirerende Erik Scherder.

Erik Scherder - die je misschien wel kent van de app Ommetje - is Hoogleraar Neuropsychologie en weet alles over het fit maken van je brein. Naast Erik Scherder hebben we nog vier andere geweldige workshops in verschillende rondes. Binnenkort maken we het volledige programma bekend op de website van A&O fonds Gemeenten.

9 september - Hybride werken

Waar de Zomer Safari je op 8 juli met een goed gevoel de zomermaanden in helpt, krijg je op 9 september informatie over hybride werken. Ook na de zomer zal hybride werken een belangrijk thema blijven en met dit programma, vol met inspirerende sprekers, zorgen we dat jij hier helemaal op voorbereid bent.

Zet het in je agenda en meld je nu alvast aan

Aanmelden voor 8 juli

Aanmelden voor 9 september

Meer informatie vind je hier

Over A&O fonds Gemeenten: het Arbeidsmarkt & Opleidingsfonds Gemeenten wordt bestuurd door FNV Overheid, CNV Overheid, CMHF en VNG. Het is er voor jou en inspireert en ondersteunt bij organisatieontwikkeling en professionalisering van medewerkers. A&O heeft als doel Nederlandse gemeenten/gemeentelijke organisaties en hun medewerkers (m/v) vitaal en wendbaar te houden, zodat zij optimaal kunnen blijven aansluiten bij de veranderende samenleving.